#1
Tip voor als je een stugge ballon hebt: Blaas hem eerst helemaal vol met lucht zodat er de rek wat meer uit de ballon is.

clockcable zei:Het enige advies wat ik kan geven is dat je eerst je longen compleet leeg moet blazen en dan pas een teug nemen.
Waar heb je trouwens die cracker vandaan?![]()
kaasbaas zei:Je moet echt continue via de ballon blijven inademen totdat alle N2O is opgenomen door je longen (en de ballon dus leeg is) of totdat je op de grond valt. Ik vind 't een vrij onprettige manier van consumeren omdat ik me akelig benauwd voel als begin te hyperventileren door zuurstof tekort. Maar 't is het wel waard want ja...lachgas is wel lachen.
Oom Klaas zei:kaasbaas zei:Je moet echt continue via de ballon blijven inademen totdat alle N2O is opgenomen door je longen (en de ballon dus leeg is) of totdat je op de grond valt. Ik vind 't een vrij onprettige manier van consumeren omdat ik me akelig benauwd voel als begin te hyperventileren door zuurstof tekort. Maar 't is het wel waard want ja...lachgas is wel lachen.
Zuurstoftekort hoeft helemaal niet met lachgas.
Dat is ook helemaal niet het effect, dan kan je net zo goed heel lang je adem in houden![]()
Wapwinkel heeft ze ook.clockcable zei:Waar heb je trouwens die cracker vandaan?![]()
kaasbaas zei:Oom Klaas zei:kaasbaas zei:Je moet echt continue via de ballon blijven inademen totdat alle N2O is opgenomen door je longen (en de ballon dus leeg is) of totdat je op de grond valt. Ik vind 't een vrij onprettige manier van consumeren omdat ik me akelig benauwd voel als begin te hyperventileren door zuurstof tekort. Maar 't is het wel waard want ja...lachgas is wel lachen.
Zuurstoftekort hoeft helemaal niet met lachgas.
Dat is ook helemaal niet het effect, dan kan je net zo goed heel lang je adem in houden![]()
Dat hoeft ook niet maar als je de ballon met N2O goed wilt kunnen inademen zul je toch eerst goed moeten uitademen. Bovendien blijf ik dan ook door de ballon ademen totdat 't op is, dus na 30 seconden begin ik wel te merken dat m'n longen weer zuurstof willen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."