Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlashbacks door DXM?

Flashbacks door DXM?

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen drugs meer gebruiken in combinatie met een heleboel geduld.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie dat je verslaafd bent aan nootmuskaat? Mystery solved.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ewa ik heb zo een 7 of 8 keer dxm gebruikt, ben nu gestopt, maar nu voel ik de hele tijd dat zweverige/duizelige/vage gevoel weer terugkomen, heb er ook een tintelende linkerhand en koppijn bij, ik weet niet of dat er ook mee te maken heeft?
En gekleurde vlekken, die had ik eerst ook wel, maar nu gaan voorpwerpen bijna constant bewegen en golven, en als ik stoned ben heb ik der helemaal nie zo'n last van, maar daarna heb ik het weer veel erger. Zit ik beetje voor me uit te staren.
Zijn dit flashbacks van de dxm? En wat kun je er aan doen en hoelang duurt het voordat het weer weggaat? :confused:
Ik heb dat nu bijna constant en ik maak me er wel zorgen over, dus ik hoop dat jullie raad weten...

mvg

15 jarig robo-trippertje
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
In wat voor ferquentie gebruik je eigenlijk? :rolleyes: DMX is sowieso troep, als ik jou was zou ik gewoon even een tijdje helemaal geen drugs gebruiken, en als dat niet helpt zou ik even bij de huisarts aankloppen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vlekken en pulserende objecten klinkt als een visuele stoornis. Tintelende lichaamsdelen kunnen duiden op een tekort aan vitamine B(12).
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Vlekken en pulserende objecten klinkt als een visuele stoornis.
Klik om te vergroten...

Wat is dat en hoe is dat te verhelpen? :confused:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Geen drugs meer gebruiken in combinatie met een heleboel geduld.
Klik om te vergroten...

Aight, ik ben nou ook gestopt met die zooi. Afwachten danmaar...
Ik zat te denken, zouden dat zweverige gevoel enzo ook ontwenningsverschijnselen kunnen zijn, want als ik stoned ben heb ik nergens last van, en twee dagen daarna ofzo begint het weer, het gaat ook een beetje op en af weet je.
Constant stoned blijven is ook geen optie, want ben laatste tijd af en toe best beetje para :grin:
Ik zit helemaal te zweten telkens en soort 'elektrische schokjes' door me hoofd, kweet ook nie..
En me pupillen blijven ook groot by the way... :confused:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
DXM is als het goed is ook lichamelijk verslavend, dat zou het kunnen verklaren... :rolleyes:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
DXM is als het goed is ook lichamelijk verslavend, dat zou het kunnen verklaren... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

DXM is lichamelijk nauwelijks verslavend, en ik denk niet dat ik na 7 of 8 keer DXM gebruikt te hebben, ontwenningsverschijnselen krijg, die zouden eerder kunnen komen door het blowen of misschien wel nootmuskaat?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welke andere drugs gebruik je naast DXM? Die schokjes kun je namelijk ook krijgen als je veel XTC gebruikt.
Visual snow oftewel HPPD kun je krijgen als je hallucinogene stoffen hebt gebruikt. DXM is niet echt een hallucinogeen, ik plaats het eerder in de dissociatieve hoek.
Gebruik niet te veel wiet. Wiet is tegenwoordig door de jeugd danig onderschat. Het kan angst opwekken en bij mensen psychoses triggeren.

Je linkerhand zou ik geen oplossing mee weten, eerder zou ik dat wijten aan de bloeddoorstroming of misschien een beknelde zenuw.

Succes man!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Ik zie dat je verslaafd bent aan nootmuskaat? Mystery solved.
Klik om te vergroten...
Waar lees jij dat?

Ik kan trouwens geef research vinden over ontwennigsverschijnselen van Nootmuskaat. Maar als je dat ook veel gebruikt zou ik daar ABSOLUUT mee minderen. Het is niet goed voor je om dat vaak en veel te gebruiken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Waar lees jij dat?
Klik om te vergroten...
viewtopic.php?f=7&t=22334&p=645626#p645626
bier zei:
Ik gebruik nu al bijna een jaar bijna dagelijks nootmuskaat, of dan weer een paar dagen niet, ben gewoon bijna constant stoned, ik voel me niet meer goed als ik het niet heb. Dan voel ik me vaag en zit ik helemaal te zweten en koppijn, sommige mensen zeggen dat ze hoofdpijn van nootmuskaat krijgen, ik krijg hoofdpijn als ik geen nootmuskaat heb, en als ik stop een soort elektrische schokjes door me hoofd. Ik wil wel stoppen, maar ik kan het niet. Ik wou gewoon weg zijn van alle ellende, en nu heb ik alleen nog maar meer ellende erbij. DXM is al helemaal troep, en gaat zeker fout met Citalopram. Wil je me dood hebben ofzo?
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aha, ja dan is het wel mistery solved. Ga naar de dokter vent en laat je helpen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Aha, ja dan is het wel mistery solved. Ga naar de dokter vent en laat je helpen.
Klik om te vergroten...

Ik ben geen vent :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jongetje dan, advies blijft hetzelfde.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Jongetje dan, advies blijft hetzelfde.
Klik om te vergroten...

meisje, kan ook nog :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je een meisje bent moet je je evengoed laten helpen. Vrouwen zijn het sterke geslacht, handel ernaar.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Vrouwen zijn het sterke geslacht
Klik om te vergroten...
En daar is dit geval weer een mooi voorbeeld van ; )
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Vrouwen zijn het sterke geslacht
Klik om te vergroten...
En daar is dit geval weer een mooi voorbeeld van ; )
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je daarmee?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
bier zei:
Wat bedoel je daarmee?
Klik om te vergroten...
Dat ik verslaving een teken van zwakte vind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."