#1
cropp zei:naar mijn idee duurt het een paar dagen voor je dxm helemaal vertrokken is, net als dat wanneer je een nachtje goed doorhaald je de dag erna ook nog helemaal verdoofd en vaag bent.
als je nou dxm pakt ben je morgen en misschien overmorgen echt nog niet kraakhelder en nuchter hoor
nee dat weet ik ook wel, maar ik heb het nu een maand geleden voor het laatst gedaan en nu heb ik nogsteeds dat ik een heel vaag gevoel krijg, niet alleen een licht gevoel in me hoofd, maar door heel me lichaam. En dat het lijkt alsof me linkerkant helemaal verdoofd is, me linkerhand tinteld vooral vaak, heel erg koppijn vanuit me nek, gespannen kaken...
Ik begin af en toe echt een hekel te krijgen aan de linkerkant van me lichaam
Dan is het weer een paar dagen wat minder, en dan begint dat vage gevoel weer, echt in vlagen, vooral als ik tot rust kom merk ik. Ook dat als ik 's avond in bed lig, en een beetje naar die vlekken aan het staren ben, dat die vlekken helemaal gaan bewegen en vervormen, laatst zag ik een zwevende tafel in me kamer staan
Of als ik me ogen dicht heb, dan denk ik soms dat ik in een heel andere omgeving terecht kom wanneer ik me ogen open zou doen...
