#1
ExceptionalInsight zei:Geen drugs meer gebruiken in combinatie met een heleboel geduld.
Aight, ik ben nou ook gestopt met die zooi. Afwachten danmaar...
Ik zat te denken, zouden dat zweverige gevoel enzo ook ontwenningsverschijnselen kunnen zijn, want als ik stoned ben heb ik nergens last van, en twee dagen daarna ofzo begint het weer, het gaat ook een beetje op en af weet je.
Constant stoned blijven is ook geen optie, want ben laatste tijd af en toe best beetje para
Ik zit helemaal te zweten telkens en soort 'elektrische schokjes' door me hoofd, kweet ook nie..
En me pupillen blijven ook groot by the way...

