Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc lui oog

Xtc lui oog

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
het echte MDMA gevoel is dat je er bij loopt als een stroopwafel
Klik om te vergroten...

Kunnen we alsjeblieft een gezellige DF merchandise lijn uitbrengen met deze spreuk op een tegeltje?
O
Ohusernames...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Narayani zei:
Kunnen we alsjeblieft een gezellige DF merchandise lijn uitbrengen met deze spreuk op een tegeltje?
Klik om te vergroten...

Ik zou dit ontzettend graag op mijn kamer hangen. :tearsofjoy:

Psychedelibee zei:
Het lijkt trouwens wel of er steeds meer mensen denken dat het echte MDMA gevoel is dat je er bij loopt als een stroopwafel, zolang je maar hard gaat zeg maar. Ik verbaas me er ook vaak over, maar aan de andere kant is het denk ik ook gewoon natuurlijke selectie die tot uiting komt.
Klik om te vergroten...

Je haalt me de woorden uit de mond psych. Zeker met het hard gaan gedeelte. Hard gaan en complete onzin uitkramen tegen iedereen die je tegen komt, vrienden of complete vreemden. Maar ach ik ben de lulligste niet en kan er wel om lachen meestal, soms tikkeltje storend though.
En kinders wat is het moraal van het verhaal? Gebruik en geniet, maar met matiging! (want anders zal je nooit meer zo lekker kunnen rollen als dat je vroeger deed omdat je je gehele serotonine systeem omzeep hebt geholpen) Iets wat de oude baardmans Aristoteles al 2000 jaar geleden had bedacht.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amen. :xtc:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Narayani zei:
Psychedelibee zei:
het echte MDMA gevoel is dat je er bij loopt als een stroopwafel
Klik om te vergroten...

Kunnen we alsjeblieft een gezellige DF merchandise lijn uitbrengen met deze spreuk op een tegeltje?
Klik om te vergroten...
Maak jij het ontwerp?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Narayani zei:
Psychedelibee zei:
het echte MDMA gevoel is dat je er bij loopt als een stroopwafel
Klik om te vergroten...

Kunnen we alsjeblieft een gezellige DF merchandise lijn uitbrengen met deze spreuk op een tegeltje?
Klik om te vergroten...
Maak jij het ontwerp?
Klik om te vergroten...
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: lekker fool
X
XtcorpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dag iedereen,

Ik heb het volgende probleem en ik vrees dat ik er niet zal van af geraken.
Toen ik in het begin xtc probeerde, ging alles goed. Maar na de 7e keer... kreeg ik een lui oog telkens ik xtc neem (3 keer erna). Zelf al bij 1 volledige. Het is toch raar dat ik dat nooit had, en dan op 1 keer wel? In ieder geval, is het enorm belachelijk en helemaal niet leuk om er zo bij te lopen.Ik heb al wat zitten lezen en heb gezien dat dat bij meerdere mensen wel gebeurd. Heeft iemand ervaringen ermee? Heeft iemand dit ooit al eens gehad, en later bij een volgend xtc moment niet meer? Kun je iets doen om het tegen te gaan?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Xtcorp zei:
Zelf al bij 1 volledige.
Klik om te vergroten...
1 volledige pil? Hoeveel milligram MDMA zit er in zo'n pil?

Heeft iemand ervaringen ermee? Heeft iemand dit ooit al eens gehad, en later bij een volgend xtc moment niet meer? Kun je iets doen om het tegen te gaan?
Klik om te vergroten...
Vrienden van mij wel eens, het ging allemaal weg toen ze minder hoge doseringen namen.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat het toch aan je dosering ligt. Wegrollende ogen bij hoge doseringen XTC wel vaak voor. In welke regelmaat gebruik je? 1 Pil zou op zich nog te doen zijn, maar als je je dan niet aan de 3 maanden regel houdt kan je al eerder last krijgen van lichamelijke problemen. Misschien helpt wat worteltjes eten voordat je XTC doet? (Niet flauw bedoelt, maar in wortels zitten veel stoffen die je oog beschermen tegen schade, misschien helpt het wel?)
O
Ohusernames...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Komt zeker door de hoeveelheid die je gebruikt hier. Vrienden van mij hebben precies hetzelfde gehad toen ze op de 2-4 pillen zaten. Dit klinkt als één van de typische MDMA bijwerkingen. Daarom zeg ik altijd Less = more. Want van meer bijnemen krijg je niet dat lekkere gevoel van eerst terug en alleen maar je Bruxisme (kakenmalen) wat nooit meer stopt, krampen in je armen en benen en zo ook een lui oog bijv.

Als het na 1 pil al is denk ik dat je redelijk sterk gedoseerde pillen slikt. Heb je ze laten testen op de sterkte? Denk dat je probleem op XTC zeer makkelijk te verhelpen is door gewoon iets rustiger te doen met het spul :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ohusernames... zei:
Denk dat je probleem op XTC zeer makkelijk te verhelpen is door gewoon iets rustiger te doen met het spul
Klik om te vergroten...

9 van de 10 keer is dit het antwoord :)
O
Ohusernames...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MusicIsLife zei:
Ohusernames... zei:
Denk dat je probleem op XTC zeer makkelijk te verhelpen is door gewoon iets rustiger te doen met het spul
Klik om te vergroten...

9 van de 10 keer is dit het antwoord :)
Klik om te vergroten...

En toch verbaasd het mij hoeveel mensen dit gewoon niet snappen, hoe vaak je het ook tegen ze zegt of langs komt op dit forum. Maar iedereen staat in hun goed recht om het te doen :) Misschien mis ik wel een heerlijke andere wereld vol met stukke tanden en wangen. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ohusernames... zei:
MusicIsLife zei:
Ohusernames... zei:
Denk dat je probleem op XTC zeer makkelijk te verhelpen is door gewoon iets rustiger te doen met het spul
Klik om te vergroten...

9 van de 10 keer is dit het antwoord :)
Klik om te vergroten...

En toch verbaasd het mij hoeveel mensen dit gewoon niet snappen, hoe vaak je het ook tegen ze zegt of langs komt op dit forum. Maar iedereen staat in hun goed recht om het te doen :) Misschien mis ik wel een heerlijke andere wereld vol met stukke tanden en wangen. :)
Klik om te vergroten...
Volgens mij mis je daar niks aan hoor. Die mensen zullen ook nooit meer het lekkere love gevoel kunnen ervaren door misbruik.

Het lijkt trouwens wel of er steeds meer mensen denken dat het echte MDMA gevoel is dat je er bij loopt als een stroopwafel, zolang je maar hard gaat zeg maar. Ik verbaas me er ook vaak over, maar aan de andere kant is het denk ik ook gewoon natuurlijke selectie die tot uiting komt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."