Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar je merkt er toch ook geen zak meer van als je zo kort na elkaar slikt? Het is HEEL waarschijnlijk dat je nooit meer echt van MDMA kan genieten, al wacht je een jaar of 5, hetzelfde zal het niet meer zijn. Die breincellen die je hiermee om zeep hebt geholpen krijg je niet meer terug. Die zijn voor altijd foetsie. Niet alleen krijg je nooit het gevoel meer terug, de kans dat je later depressies ontwikkeld doordat je serotonine systeem aan gort is geslagen is ZEER groot. Het feit dat je dromen hebt met extreme nachtmerries, niet één keer, maar regelmatig, is een gigantische hint van je psyche. Een hint dat jij en je maten niet alleen je lichaam verneuken en zoals Musicislife al beter verwoorde: ''verkracht'', maar ook wie je zelf bent. Stel je voor wat voor een persoon je bent zonder blijdschap, toch wel een klein verschil. Schade heb je nu al zeker ondervonden, hoeveel zal niemand kunnen zeggen, maar STOP NU METEEEN met het gebruik van XTC. Raak het nooit meer aan als je van jezelf en je dierbaren houdt. Door niet te weten wat MDMA doet in je lichaam heb je voor de rest van je leven iets als XTC en veel meer soorten drugs hartgrondig verneukt voor jezelf. Heel veel drugs gebruiken die regio van je brein en het zou mij niks verbazen dat wanneer je een vervanging zoekt voor XTC dat je uiteindelijk eindigt met een psychose waarin je niet meer instaat bent realiteit van fantasie te onderscheiden. 5-6 pillen per keer is letterlijk 6 tot 7 keer te veel bij de meeste mensen hun lichaamsgewicht met de gemiddelde hoeveelheid MDMA die er tegenwoordig in de pillen zitten. Een vriend van mij heeft pillen van 380 mg MDMA. Als jij dit soort pillen hebt gehad kan het 12 keer teveel zijn. Je staat nu op een twee splitsing in je leven. Je hebt een keuze om letterlijk jezelf de afgrond in te gooien en hier nooit meer uit terug te keren of je stopt nu met XTC om er nooit meer naar terug te kijken. Dit hoofdstuk moet je afsluiten in je leven. Het feit dat je 24/7 wazig bent zegt al meer dan genoeg en ik denk dat je al een deel van jezelf bent kwijt geraakt zonder het te beseffen. Dit heet niet voor niets HARDDRUGS mensen. Lees je in voor je gebruikt alsjeblieft zeg.... Laat dit aan je vrienden lezen als je van ze houdt, want zij zitten op precies hetzelfde pad van zelfdestructie. Eerlijk waar, ik hoop dat het goed komt met jullie en dat dit een moment is waarop je wordt wakker geschud. Nu kan het nog."
"Zoals Psychedelibee al eerder heeft gezegd in een ander topic:"
"http://www.maps.org/research-archive/md ... _final.pdf Klik om te vergroten... Dat is een flinke pil om te lezen, maar zeker interessant. Ik ga me er wel eens in verdiepen wanneer ik was tijd overhoud en niets belangrijks te doen heb. Iedereens hersenen functioneren inderdaad op een soort gelijke manier, wat het deels verklaard, alleen wanneer men massaal iets als zonnebrillen of dranghekjes of weet ik veel wat ziet denk ik dat het setting gerelateerd is zoals men eerder in dit topic al zei. Zo zou een persoon van 500 jaar geleden die MDMA zou nemen echt geen zonnebrillen zien denk ik (in t hypothetische geval dat natuurlijk...) Tot nu toe vind ik zelf de hallucinaties op bijvoorbeeld truffels of LSD 'logischer', je ziet geen dingen die er niet zijn, het is meer of er een overlay is met wiskundig perfecte patroontjes, voorwerpen gaan leven, je begrijpt ineens waar de energie in alle planten om je heen vandaan komt Waar hallucinaties op MDMA bij mij zeer random, verwarrend en raar zijn, zijn de hallucinaties op truffels meestal logisch. Klik om te vergroten... Klopt dat zijn ze zeker! Ik heb bij MDMA ook wel een beetje het gevoel dat slaaptekort kan meespelen aangezien je al weet niet hoe lang wakker bent. Ik vind ze zelf nogal vergelijkbaar. De MDMA hallucinaties zijn nogal plotseling en levensecht, net als die van een slaap tekort, alleen dan positief en niet eng meestal. Vind de term overlay bij truffels echt geweldig, nog nooit aan gedacht, maar t beschrijft het precies! Vondst van de dag nr. 2 voor mij haha. Ik heb zelden een omschrijving van de ervaring van truffels gezien die mijn ervaring daarmee zo precies vastlegd als je begrijpt ineens waar de energie in alle planten om je heen vandaan komt Klik om te vergroten... helemaal mee eens"
"Dit is mijn allereerste post op dit forum en ik wil iedereen bedanken voor alle extreem nuttige informatie die jullie hier verschaffen over het gebruik van MDMA, truffels of eigenlijk ALLE magische middelen die er tegenwoordig zijn! Ik ben heel blij dat ik me goed heb kunnen inlezen met de verhalen, ervaringen en informatie over al deze substanties. (Laat de tripreports komen, ze zijn geweldig om te lezen haha) Nu ben ik enigsinds benieuwd naar wat jullie denken over mijn plan voor een groot trance festival binnenkort waar mijn favoriete artiest speelt. (Ik geef een kleine hint, iets met een paddestoel.) Enfin, dit is al redelijk snel en ik zit te dubben tussen de verschillende opties waar ik tegen die tijd (waarschijnlijk) toegang tot heb. Het plan was oorspronkelijk om met al m'n vrienden XTC te droppen. Allemaal goed en wel, maar ik heb het bij nieuwjaar ook al gedaan. Wat betekend dat er net iets meer dan een maand tussen zit. Dat vind ik toch eigenlijk echt veels te kort aangezien ik de 3 maanden norm toch altijd wel probeer aan te houden. Daarom dacht ik dus dat ik iets anders moest vinden als vervanging en dat heb ik ook gedaan. Na wat research hier en op reddit ben ik uitgekomen op 2-CB. Een psychedelicum wat ik nog nooit heb geprobeerd. 2-CB heeft een aanzienlijk lagere neurotoxiciteit dan MDMA wat mij heel erg aanspreekt (om maar niet te spreken van de effecten want het klinkt als een magisch middel voor mij als ik bedenk hoe chaotisch ik word op iets als truffels). Een vriend van mij vind het een ontzettend stom idee om iets als 2-CB te doen op zo'n feest met het risico van bad gaan, zeker omdat het de eerste keer is. Terwijl ik zelf dan denk dat het een nog veel dommer idee is om je brein zo weinig respijt te geven dat het nauwelijks zich heeft kunnen herstellen van 't vorige feestje en BAM weer zo'n klap te verduren krijgt... Hij heeft zelf vlak voor nieuwjaar overigens voor t laatst genomen en zou hem zeker geen verantwoord gebruiker noemen, daarom neem ik zijn advies ook met een korreltje zout en kom ik naar jullie toe! Wat is de betere optie om te doen?! Ik zelf denk dat de mogelijkheid van het hebben van een kut avond veel aanlokkelijker is dan mijn gezondheid schaden door te snel XTC te nemen. (Neem hierbij mee dat ik wel eerder domme dingen heb gedaan door pure onwetendheid... Als ik dat overkon doen.. zucht) Nuchter door brengen kan altijd, maar aangezien de Paddestoelen artiest in kwestie één van mijn favoriete artiesten is, wil ik eigenlijk wel iets leuks gebruiken op dat feest. Gewoon om het één van die magische avonden te laten worden. Dus, geef mij aub al jullie wijsheid zoals jullie al eerder hebben gedaan! Alvast bedankt! , (sorry voor de muur van tekst. Dit is langer geworden dan dat ik zelf had gedacht)"
"(Boeit reactie je niet? Skip door naar 1 voor de vervolg vraag ) Het testen was ik sowieso al van plan aangezien de sterkte ZO veel uitmaakt op de ervaring die je krijgt dat ik liever niet een onbekende hoeveelheid binnen krijg en dan maar zie wat eruit komt! Ik verwacht ook zeker geen XTC, immers het mimiekt alleen de serotonine in je brein anders dan alle serotonine dumpen. De meeste stofjes die dit na doen zijn tripmiddelen zoals LSD, dus ik heb zelf meer een Paddo of LSD achtige verwachting. Ik had ergens op drugsinfoteam.nl deze informatie gelezen: ''Vroeger werd 2cb in de smartshop verkocht. Dat is nu verboden. De sterkte van 2cb-pillen wisselt. Een pil bevat meestal tussen 4 en 8 mg 2cb. Poeders zijn vaak heel sterk. Laat 2cb testen om de sterkte te bepalen.'' (http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-feiten/ link voor de duidelijkheid) De 4 mg tot 8 mg is nogal een gigantisch verschil tussen de 18 die jij noemt. Is de informatie op deze site veroudert en dat de gemiddelde hoeveelheid gewoon is toegenomen net als met XTC pillen? Heb namelijk een mini vrachtschip aan die dingen besteld omdat ik het erna ook zeker wel is wil proberen met m'n vriendin en ja... 6 mg is voor de meeste helemaal niks. (blijkbaar) Vraag me af of ik de hoeveelheden ernstig heb onderschat per pil hierdoor... Ik ben wel ontzettend benieuwd naar wat voor een taferelen er zich binnen mijn oogleden zullen afspelen! Ben ontzettend benieuwd naar OEV en CEV van 2cb 1. Ik denk zelf niet dat het heel waarschijnlijk is dat ik bad zal gaan, aangezien ik wel enige ervaring heb met psychedelica. Maar juist elk psychedelicum is anders dus enige tips voor 2cb? Zo werkt bij truffels t nemen van extreem veel suiker om je trip te verminderen, vrees dat dat niet werkt bij 2cb. Naar buiten gaan en een wat rustigere plek op zoeken is sowieso de sleutel hierin om weer lekker te gaan, maar is het misschien een idee om wat Valium bij de hand te houden voor het geval dat? Heb dat altijd voor t geval dat de truffel of paddo trip de verkeerde richting gaat. Tot nu toe nooit hoeven gebruiken : ) PS. Ik vind je username geweldig en ben hierdoor weer begonnen met het kijken van Seinfeld. Bedankt!"
"Ziet er naar uit dat je een ontzettend leuke eerste keer hebt gehad, leuk om te lezen Die misselijkheid kan inderdaad door allerlei verschillende factoren komen. Zo heb ik de eerste keer dat ik een pilletje heb genomen zo ontzettend veel gekotst dat ik het niet eens meer op één hand kon tellen... Een vriend van mij die nogal scheikundig is onderlegd beweert dat het waarschijnlijk komt omdat een substantie als MDMA ontzettend basis is en zo de pH balans (zuurgraad) van je maag verstoord op een zodanige wijze dat je maag een reflex krijgt van: ''alles moet eruit.'' Zijn oplossing hiervoor was redelijk simpel en hij zei dat je gewoon een glas cola naar binnen moet werken (of sinaasappelsap, iets wat zuur is in ieder geval) om de zuurtegraad weer op een normaler peil te krijgen. Ik moet zeggen dat ik sinds ik zijn advies heb opgevolgd nooit meer heb hoeven kotsten van pillen. Dus misschien zal dit helpen! En zoals de voorgangers inderdaad hebben gezegd: Lees je in over het veilig gebruik ervan. XTC is leuk, maar zeker iets wat je moet respecteren. Hersenschade is iets wat NOOIT meer hersteld kan worden namelijk. En verder veel plezier met je volgende keer! : )"
"Komt zeker door de hoeveelheid die je gebruikt hier. Vrienden van mij hebben precies hetzelfde gehad toen ze op de 2-4 pillen zaten. Dit klinkt als één van de typische MDMA bijwerkingen. Daarom zeg ik altijd Less = more. Want van meer bijnemen krijg je niet dat lekkere gevoel van eerst terug en alleen maar je Bruxisme (kakenmalen) wat nooit meer stopt, krampen in je armen en benen en zo ook een lui oog bijv. Als het na 1 pil al is denk ik dat je redelijk sterk gedoseerde pillen slikt. Heb je ze laten testen op de sterkte? Denk dat je probleem op XTC zeer makkelijk te verhelpen is door gewoon iets rustiger te doen met het spul"
"Je kan zien dat hij er tijd in steekt , ben ik als willekeurig persoon ergens in Nederland toch ontzettend dankbaar voor. Ja ik hoor dat het prima te sturen is en dat is juist wat mij aantrekt. Ik maak me ook totaal geen zorgen over een enge trip, heb wel vertrouwen in mijn vermogen om het recht te buigen . Maar toch is het altijd handig om er op voorbereid te zijn mocht het gebeuren. Zo heb ik voor truffels altijd mijn dosis druivensuiker in mn beiden broekzakken zitten zodat ik het nooit kwijt kan raken haha. (ik raak alles kwijt op truffels, zelfs mn joints. :<) Ik zat zelf ook al aan te denken om eerst in een thuis situatie het te proberen om aan de effecten te wennen. Probleem is dat ik niet weet of ik het überhaupt op tijd heb voor het feest... Wat ik ontzettend jammer zou vinden, want dit is iets waar ik ontzettend naar uitkijk om te proberen. Eigenlijk juist in een setting met mooie lichtjes en dergelijke die ik thuis in m'n arme studenten woninkje niet heb. :P En nee, het is niet ASOT! Had qua timing en grootte van het feest ook zeker dat kunnen zijn ja. Trance Nation is where I'm heading. Ik kom eigenlijk puur en alleen voor Infected Mushroom haha, de rest zal vast ook wel leuk zijn, ken het alleen niet 2. @Ohusernames: als je al ervaring hebt met psychedelica is de kans dat je bad gaat echt miniem. Wat je wel kan doen: (ik weet niet wanneer dat feest precies is) even een keer 2-cb in thuissetting proberen. Dan ken je de effecten en zal je niet zo overweldigd worden. Al denk ik dat dat sowieso niet gebeurd door je ervaring met truffels, die toch wel wat heftiger zijn. 2-cb is heel makkelijk te sturen, veel makkelijker dan andere psychedelica (heb ik me laten vertellen, heb zelf alleen ervaring met 2-cb). Als laatste: is het feest toevallig ASOT? Klik om te vergroten..."
"MusicIsLife zei: Ohusernames... zei: Denk dat je probleem op XTC zeer makkelijk te verhelpen is door gewoon iets rustiger te doen met het spul Klik om te vergroten... 9 van de 10 keer is dit het antwoord Klik om te vergroten... En toch verbaasd het mij hoeveel mensen dit gewoon niet snappen, hoe vaak je het ook tegen ze zegt of langs komt op dit forum. Maar iedereen staat in hun goed recht om het te doen Misschien mis ik wel een heerlijke andere wereld vol met stukke tanden en wangen."
"MusicIsLife zei: Fool zei: De 'pH-waarde' van MDMA heeft hier niet zoveel mee te maken. Sterker nog, vaste stoffen hebben helemala gene pH-waarde, dat hebben alleen vloeistoffen. De oplossing van MDMA in je maagzuur(vloeistof) heeft dan wel weer een bepaalde waarde, maar ik geloof er helemaal niets van dat dit significant zou verschillen. Ietswat scheikundig gezegd bevat een pilletje van 200 milligram ongeveer 0.001 'mol' moleculen MDMA. Je maag bevat tussen de (heel erg minimaal) 0.001 mol en (maximaal) moleculen HCl. Aangezien HCl een sterk zuur is en MDMA een zwakke base is zou het al bijzonder zijn als je maag de pH-waarde van 7 haalt, neutraal dus. (Er vanuit gaande dat je een tijdje niet gegeten hebt en dus een lege maag hebt). Een pH van 7 vind je maag niet zo'n ramp, want die kant gaat het ook wel op als je een groot bord voedsel naar binnen gegooid hebt. De misselijkheid bij MDMA zou als ik het me goed herinner ontstaan doordat je hele verteringsstelsel vol zit met serotonine-receptoren en MDMA de afgifte van serotonine bevordert. Zo wordt je verteringsstelsel vaak geprikkeld en kun je je misselijk gaan voelen. Klik om te vergroten... Betweter. Klik om te vergroten... Haha betweter misschien, maar ik vind het juist heerlijk om dit soort zooi te lezen als iemand die net de basis van scheikunde leert via staatsexamen. Maarja hij heeft nu wel effectief mijn placebo verneukt. Dankje fool! xD"