Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag iedereen, Ik heb het volgende probleem en ik vrees dat ik er niet zal van af geraken. Toen ik in het begin xtc probeerde, ging alles goed. Maar na de 7e keer... kreeg ik een lui oog telkens ik xtc neem (3 keer erna). Zelf al bij 1 volledige. Het is toch raar dat ik dat nooit had, en dan op 1 keer wel? In ieder geval, is het enorm belachelijk en helemaal niet leuk om er zo bij te lopen.Ik heb al wat zitten lezen en heb gezien dat dat bij meerdere mensen wel gebeurd. Heeft iemand ervaringen ermee? Heeft iemand dit ooit al eens gehad, en later bij een volgend xtc moment niet meer? Kun je iets doen om het tegen te gaan? Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden."
"Hallo iedereen ! Gisteren gebruikte ik xtc op een feestje. Tegen het einde van de avond stond 1 oog naar binnen. Na een paar uurtjes slapen... Staat het nog steeds naar binnen. Wat kan ik hieraan doen ? Oogarts? Of stelt het oog zichzelf weer bij ? Alvast bedankt !"