Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsserotonine !

serotonine !

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Haha ik lees hier steeds berichten over dat 100 mg mdma een lage of start dosering is. Maar dat ligt hem er denk ik ook wel in dat een groep gebruikers mdma neemt voor het strak staan, niet zozeer voor de typische mdma euforie.
Klik om te vergroten...

Stroopwafels... :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo hard gaan als een stroopwafel. :rock:

Tegeltjeswijsheid, of zo...
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
MDMA is er in kleine hoeveelheden al toe in staat om je serotonine voorraad leeg te dumpen. Het blijft ook veel langer in je bloed zitten dan dat je er high van bent. Wat inhoud dat MDMA best lang actief is in je lichaam, maar niet veel meer doet aangezien na zo'n 6 uur het meeste van je serotonine wel op is. Overigens is 90mg geen kleine dosering, maar gewoon een normale dosering.

En de kans dat jij een pil van 260mg hebt acht ik zeer klein, want zo sterk zijn ze gelukkig niet veel in omloop. De meeste zijn max 200 tot 220 mg, veel ook wel een stuk daaronder nog.

Hoe kan een kwart van 260mg trouwens 90mg zijn? 260/4=65
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie !

Hier in omgeving zijn vaker rare dingetjes te vinden, maar ik pas er altijd mee op.

Waren "Zwarte Domino's 260mg" (Maar diegene kan er natuurlijk zelf een aantal miligrammen bijplakken terwijl ze stiekem misschien 230 ofzo zijn)
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Allemaal bedankt voor jullie reacties !

Nu weet ik weer even wat meer over hoe dat altijd zit met die serotonine.

Ik probeer zelf altijd zo min mogelijk XTC te gebruiken, expres voor die serotonine voorraad.

Ik wil er altijd MINSTENS 1 maand tussen hebben, het liefst 2-3 alleen lukt dat natuurlijk niet elke keer :P


Groeten,
MVE
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je dealer kan eerlijk zijn over de dosering, maar zal er nooit onder zitten. Overdrijven doen ze eigenlijk allemaal, dat ligt er een beetje aan hoeveel je weet als afnemer.

Als je nu ondertussen de standaardregels over mdma gebruik en hersteltijd nog niet doorhebt lees je echt te weinig mee. misschien dat je zelf andere ervaringen hebt, die regels zijn natuurlijk aan de veilige kant, maar dit forum dankt zijn bestaansrecht aan de preventie van drugsmisbruik of drugs gerelateerde ellende.

dus zoek ze maar weer op, en hou het daarbij, of doe alles op je eigen manier. eigenlijk zou iedereen je gewoon daarop moeten wijzen. Jij bent geen uitzondering qua voorlichting.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste mensen...

Mijn vraag luidt :

wanneer je (4 weken) niet gebruikt hebt (xtc) en je gaat weer poppen, je neemt maar een kwartje van een pil van 260mg (dat kwartje zal iets van 90mg ofzo zijn)

je merkt maar lichte effecten, muziek klinkt wat chiller, verder niet zo heftig.

IS DAN JE GEHELE SEROTONINE VOORRAAD weer leeg ?

of is het zo dat wanneer de effecten maar licht zijn, je hebt niet superveel MDMA binnengekregen, dat er maar een klein deel van je serotonine is verdwenen ?

ik hoop echt dat jullie me hiermee kunnen helpen, ik ben benieuwd of je gehele serotonine weer verdwenen is zelfs na een kleine dosis.

bedankt allemaal voor reacties <3
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoewel de leeggelopen serotonine-voorraad enigszins een versimpeling van de werkelijkheid is, in diezelfde trant: ja, die loopt weer leeg.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha ik lees hier steeds berichten over dat 100 mg mdma een lage of start dosering is. Maar dat ligt hem er denk ik ook wel in dat een groep gebruikers mdma neemt voor het strak staan, niet zozeer voor de typische mdma euforie.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA is er in kleine hoeveelheden al toe in staat om je serotonine voorraad leeg te dumpen. Het blijft ook veel langer in je bloed zitten dan dat je er high van bent. Wat inhoud dat MDMA best lang actief is in je lichaam, maar niet veel meer doet aangezien na zo'n 6 uur het meeste van je serotonine wel op is. Overigens is 90mg geen kleine dosering, maar gewoon een normale dosering.

En de kans dat jij een pil van 260mg hebt acht ik zeer klein, want zo sterk zijn ze gelukkig niet veel in omloop. De meeste zijn max 200 tot 220 mg, veel ook wel een stuk daaronder nog.

Hoe kan een kwart van 260mg trouwens 90mg zijn? 260/4=65

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."