Poedersuiker is inderdaad wel het goedkoopst wat je er in kan flikkeren als bindmiddel
Het gaat om de snelle opname van de stof als iemand het kauwt of erop sabbelt dus dat heeft geen zinkaasbaas zei:Desnoods stop je de benzo in een capsule of doe je d'r een vloeitje omheen als je de smaak zo ondragelijk vind.
Winehouse zei:Het gaat om de snelle opname van de stof als iemand het kauwt of erop sabbelt dus dat heeft geen zinkaasbaas zei:Desnoods stop je de benzo in een capsule of doe je d'r een vloeitje omheen als je de smaak zo ondragelijk vind.
Ik heb al opiaten proberen sublinguaal te nemen. Wat een marteling. Valt niet zomaar te smelten hoorYawningMan zei:Suck it up. Die paar minuutjes een bittere smaak doet me vrij weinig.
Pammer zei:Ik heb al opiaten proberen sublinguaal te nemen. Wat een marteling. Valt niet zomaar te smelten hoorYawningMan zei:Suck it up. Die paar minuutjes een bittere smaak doet me vrij weinig.![]()
Je kan altijd vragen achter een generieke. De reden hiertoe is omdat het goedkoper is. Je krijg namelijk hetzelfde maar gewoon voor goedkoper. Het "witte" product.Stylus zei:Om eerlijk te zijn vind ik dit een zeer nuttige bijdrage aan het forum, bedank!
Al ben ik bang dat als ik naar mijn arts ga met de vraag of ik een ander merk benzo's mag hebben dat misschien een beetje raar overkomt ):
bah.Pammer zei:n doorbijten is. Kunnen jullie dan ook cafeïnepoeder sublinguaal doen? Lijkt me ondragelijk...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."