#1
Dat is niet helemaal bekend. Als dat zo zou zijn zou je dus een jaar flink MDMA kunnen gebruiken, en dan bijvoorbeeld 3 jaar rust kunnen nemen en dan weer hetzelfde liefdesgevoel kunnen ervaren als de eerste keren. Dat is echter niet het geval. Ook kan je klachten met stemming, slaap, eetpatroon en dergelijken krijgen. Duidt toch op hersenschade.peprick zei:de door mdma agfebroken cellen kunnen wel opnieuw worden aangemaakt
Ik denk ook dat een veel groter gedeelte van de MDMA-gebruikers kan zeggen bewust nadelige langdurige effecten te hebben door (overmatig) MDMA gebruik dan dat alcoholgebruikers dat kunnen zeggen. Ik heb een aantal keren echt te veel gezopen maar heb daar nooit bewust meer dan twee dagen last van gehad. Misdraag je je een aantal keer flink met MDMA, dan kun je al klachten hebben. Je kunt net zo goed concluderen dat dat niet normaal is.