Ha Peppi en Coki,
Goeie vraag, ik vond het juist wel heel prettig om rustig (kwart) pil te beginnen (pillen waren zo'n 150-200 mg, zwaarder dan die van jou) Vooral om te zien wat X is, wat het doet en ook hoe je er zelf op reageert. Je hebt al ervaring met 4-FA, wat je beschrijft als een "langzaam opkomende up en hele mellow flow"
X kan binnenkomen als een mokerslag, wat ikzelf heel fascinerend vind en gaaf, maar die zou ik niet willen hebben, als ik de eerste keer gebruik. Had me dan zwaar overdonderd gevoeld en echt even hulp nodig gehad. Inmiddels kan ik het gevoel beter plaatsen en weet ik wat ik kan verwachten.
Dosering X werkt (bij mij -> 100 mg op 80 kilo) na een klein uurtje, bijpakken na een uur of 2 na de "inslag" en je kunt prima 6 uur vooruit. Als je met kwartjes gaat werken en je merkt na een uur niets, kun je best een kwartje bijdoseren.
Voor de na-space: als je gezelschap geen moeite heeft met
![:openmouth:]()
kun je prima na 20.00 uur een biertje pakken. Daar heb je echt de energie/zin nog voor, zeker zo vroeg op de avond.
Heel veel plezier gewenst op Koningsdag! Gaat leuk worden, kan bijna niet anders