#1
Ik wil het niet perse liever met een lege maag doen. Ik vroeg me alleen af wat aangeraden en gebruikelijk is.
IrishCoffee zei:We hadden rond half 9 / 9 uur wel flink gegeten en dan om half 10 de boterham en toen meteen de mdma. Dus wel een volle maag. Maar volgende keer gewoon een lege maag. Heb overigens helemaal 0 last gehad van misselijkheid. De opkom van het effect voelde heel prettig.
Dit werkt ook voor mij het beste, ik heb namelijk vrij slechte ervaringen met nauwelijks eten en daarna XTC te droppen. Wordt zeer misselijk en krijg i.p.v energiek gevoel een zwaar gevoel in mijn benen. Zou niet weten waarom je bij XTC je voedingspatroon zou willen aanpassen, je gaat veel beter gewoon de correcte dosis mdma voor jou zoeken en daar wat mee spelen.Psychedelibee zei:Voor mij persoonlijk heeft het de voorkeur om gewoon normaal te eten en dan na ongeveer 3 uur de MDMA te droppen. Op die manier heb ik nog voldoende energie binnen gekregen, wordt de pil snel opgenomen en is mijn misselijkheid vaak minimaal.
Maargoed, wat voor de een werkt hoeft niet perse voor de ander te werken. Bij voorkeur trouwens ook niet te vet eten, want dat duurt veel langer voor het uit je maag is. Gewoon normaal en voedzaam eten werkt vaak het best.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."