Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk en duizelig na XTC

Misselijk en duizelig na XTC

18 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
f
frouksterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste lezers,

Afgelopen zaterdag heb ik 4 pillen op, als ik mijn geheugen geloof: 3/4 gele Triforce en 3 en 1/4 rode Defqon. Dit is veel meer dan ik gewend ben (niet voor herhaling vatbaar), normaal consumeer ik zo'n 2 tot 2,5 pil.

Gek genoeg heb ik zondag en maandag nergens last van gehad. Zondag was ik uiteraard wel brakker dan normaal, maar niks waar ik me zorgen over hoefde te maken. Maandag voelde ik me prima, nog wel een beetje moe. Nu is het zo dat ik sinds dinsdagochtend duizelig ben en vaak heel misselijk. Alleen als ik lig heb ik nergens last van. zodra ik zit, sta of loop word ik heel licht in mijn hoofd en draait mijn maag om. Ook heb ik een lichte hoofdpijn.

Nu is mijn vraag: heeft een van jullie hier ervaring mee? Weten jullie wat ik moet doen? moet ik me zorgen maken? Etc.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook wel eens zo belachelijk veel gebruikt (gewoon stom natuurlijk). Ik had dezelfde klachten, duizeligheid (vooral bij snel opstaan en zo), ook had ik een soort van rare suizende oren, deze klachten kreeg ik ook pas een paar dagen na gebruik, niet meteen. Het heeft bij mij wel een paar weken geduurd voordat ik weer helemaal topfit was, maar na een aantal dagen was bij mij het ergste achter de rug.

Gewoon doorgaan, rustig aan, en voorlopig een paar maanden geen drugs is mijn advies. Als je na een paar weken nog klachten hebt, zou ik even naar de dokter gaan, maar goed dat zou ik doen. Wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten.:)

succes!


btw 2 à 2,5 pil van die zware jongens is natuurlijk eigenlijk al te veel (als ik voor mezelf spreek). Als ik meer dan 1,5 pil neem wordt het meestal ook niet veel leuker nog vind ik, wel vager. Als ik het bij 1,5 pil of minder hou, dan heb ik vrijwel geen kater (behalve de moeiheid van de dag er na). Ik neem meestal wel pauze van 2-3 maanden er tussen.
f
frouksterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank voor je reactie!

Moet er niet aan denken om nog een aantal weken misselijk te zijn :kots:
Hoop dat het z.s.m verdwijnt.
c
calimero70Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi Froukster,

Ik heb denk ik hetzelfde aan de hand en ben benieuwd hoe lang je je zo hebt gevoeld.
Ik heb za-zo 1.5 gehad en maandag niets aan de hand. Dinsdag misselijk en duizelig en nu (donderdag) nog steeds duizelig. Kan eigenlijk niets doen.. hellup. Hoe lang gaat dit nog duren?
f
frouksterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi Hoi!

Wat irritant dat jij er ook last van hebt. Bij mij was het zondag compleet uit mijn systeem. Dus heb er wel zo'n 6 dagen mee gezeten. Dan moet ik wel zeggen dat ik mijn alledaagse dingen weer kon voortzetten op de donderdag. Wel met af en toe stilstaan en knipperen met mijn ogen, wachtend tot de duizeling voorbij was.

Ik lees je reactie nu pas, dus neem aan dat jij je nu ook wel weer de oude voelt?

P.s Welke pillen heb je gehad? Mijn ervaring met rode Defqons is namelijk niet zo denderend. Als jij deze toevallig ook hebt gehad, bevestigt dit mijn vermoeden en gelezen ervaringen van anderen op PR.

Ciao!
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook rode defcon's op (5 maanden terug ofzo), maar heb daar geen last van gekregen. Denk dat het meer aan de hoeveelheid ligt dan aan het "merk".
f
frouksterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook vaker de rode defqons gebruikt en toen had ik er maar twee op, verspreid over 7 uur. Toen ik in de comedown kwam, begonnen mijn ingewanden heel erg pijn te doen en kreeg ik de ergste hoofdpijn die ik ooit heb ervaren. Heb toch stiekem het idee dat er iets niet deugt aan de Defqons. (Heb er ook meerdere mensen over gehoord)
c
calimero70Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi! Ben toch 2 weken duizelig geweest en ook niet kunnen werken of autorijden. Balen zeg :( .
Ben wel bij de huisarts geweest en kan misschien ook andere oorzaak hebben, maar dat is moeilijk aan te tonen.
Ik had blauwe met een kroontje erop. weet niet hoe ze heten.
Had wel al heel lang niets meer gehad en nu 1.5 genomen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rolexjes zijn dat, die hebben niet zo'n hele goede reputatie... Kan zijn dat je vervuilde hebt gehad, heb je ze laten testen?
f
frouksterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je er nog veel over hebt, zou ik ze als ik jou was meteen laten testen. Vreemd dat je ''duizelig'' wordt van koffie. Geen idee waar dat vandaan komt, enige wat ik kan bedenken is dat je van caffeine af moet blijven dan? Anders nog een keer naar de dokter gaan.

Sterkte!
c
calimero70Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi, heb niks laten testen helaas. En heb er nog heel wat van.
Heb ook het idee dat de duizeligheid terugkomt iedere keer als ik koffie drink.
Daar iemand ervaringen mee? :confused: Zelfs na dik 2 weken..
s
steffkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi

Ik ben afgelope weekend na masters geweest wat 4fmp en pure m en op dinsdag op het werk moest ik na de wc rennen.om.te kotsen.
Nu.elke dag zo duizelig als wat en moe en kotsneigingen.
En nee heb niet absurd veel gebruikt voor mijn doen heb ik weinig gebruikt.
Maar zie hier allemaal verhalen.
Wat kan ik het beste doen want.werken lukt dus niet helaas.
Hoe kom ik hier zo snel mogelijk vanaf?
s
steffkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
froukster zei:
Dank voor je reactie!

Moet er niet aan denken om nog een aantal weken misselijk te zijn :kots:
Hoop dat het z.s.m verdwijnt.
Klik om te vergroten...

Ondertussen al van de misselijkheid en duizligheid af.. vraag me.af hoelang het gaat duren?
s
steffkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
calimero70 zei:
Hoi, heb niks laten testen helaas. En heb er nog heel wat van.
Heb ook het idee dat de duizeligheid terugkomt iedere keer als ik koffie drink.
Daar iemand ervaringen mee? :confused: Zelfs na dik 2 weken..
Klik om te vergroten...
Ik heb nu.ook die duizeligheid.en misselijkheid en wordt erger als ik red bull drink. Ben jij er ondertussen.al vanaf?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Juist. :confused:
s
steffkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Juist. :confused:
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je reageert op een oud topic kerel, ik zou een nieuwe aanmaken als je met problematiek kampt.
D
DamianosPillosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het ook gehad. Gewoon heel veel water achter elkaar drinken zodat je lichaam kan reinigen. Je moet dan wel om de 10 minuten naar de wc, maar de volgende dag ben je er vanaf. Ook veel vitamines!!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
DamianosPillos zei:
Heb het ook gehad. Gewoon heel veel water achter elkaar drinken zodat je lichaam kan reinigen. Je moet dan wel om de 10 minuten naar de wc, maar de volgende dag ben je er vanaf. Ook veel vitamines!!
Klik om te vergroten...
Het heeft niet zoveel zin om op 3 hele oude topics nog met advies voor de TS te reageren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."