Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik ben afgelope weekend na masters geweest wat 4fmp en pure m en op dinsdag op het werk moest ik na de wc rennen.om.te kotsen. Nu.elke dag zo duizelig als wat en moe en kotsneigingen. En nee heb niet absurd veel gebruikt voor mijn doen heb ik weinig gebruikt. Maar zie hier allemaal verhalen. Wat kan ik het beste doen want.werken lukt dus niet helaas. Hoe kom ik hier zo snel mogelijk vanaf?"
"froukster zei: Dank voor je reactie! Moet er niet aan denken om nog een aantal weken misselijk te zijn Hoop dat het z.s.m verdwijnt. Klik om te vergroten... Ondertussen al van de misselijkheid en duizligheid af.. vraag me.af hoelang het gaat duren?"
"calimero70 zei: Hoi, heb niks laten testen helaas. En heb er nog heel wat van. Heb ook het idee dat de duizeligheid terugkomt iedere keer als ik koffie drink. Daar iemand ervaringen mee? Zelfs na dik 2 weken.. Klik om te vergroten... Ik heb nu.ook die duizeligheid.en misselijkheid en wordt erger als ik red bull drink. Ben jij er ondertussen.al vanaf?"
"leipebaviaan zei: Juist. Klik om te vergroten... Wat bedoel je?"