Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Froukster, Ik heb denk ik hetzelfde aan de hand en ben benieuwd hoe lang je je zo hebt gevoeld. Ik heb za-zo 1.5 gehad en maandag niets aan de hand. Dinsdag misselijk en duizelig en nu (donderdag) nog steeds duizelig. Kan eigenlijk niets doen.. hellup. Hoe lang gaat dit nog duren?"
"Hoi! Ben toch 2 weken duizelig geweest en ook niet kunnen werken of autorijden. Balen zeg . Ben wel bij de huisarts geweest en kan misschien ook andere oorzaak hebben, maar dat is moeilijk aan te tonen. Ik had blauwe met een kroontje erop. weet niet hoe ze heten. Had wel al heel lang niets meer gehad en nu 1.5 genomen."
"Hoi, heb niks laten testen helaas. En heb er nog heel wat van. Heb ook het idee dat de duizeligheid terugkomt iedere keer als ik koffie drink. Daar iemand ervaringen mee? Zelfs na dik 2 weken.."