Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZondag XTC nemen

Zondag XTC nemen

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb de fijnste resultaten met xtc als ik 1 keer goed doseer. jij weet niet eens wat de sterkte van je pillen is, dus zou dat niet slim zijn.

Mijn advies is een weekje te wachten en pillen laten testen.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een kwartje is volgens mij wat weinig. Als er echt 200 Mg in zit, neem je dus maar 50 Mg. Ik neem meestal 100-120 Mg. Dan ervaar je ook echt de xtc. Als je niet veel verder boven die hoeveelheid gaat en verder niet gaat combineren, zal er echt niet zoveel aan de hand zijn.
L
LimbodansLid
01-01-2024, 00:00
#3
`Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje geleden hier een topic geopend vanwege mijn slechte ervaring met xtc bij mijn 2e keer nemen. Volgens veel mensen die reageerden zou dit liggen aan dat ik iets te veel had genomen, hier kan ik me op zich wel in vinden. Ook het feit dat ik 2 weken voor mijn gebruik toentertijd een flinke hersenschudding had opgelopen zal hier wellicht ook aan hebben meegedragen.

Het is nu ongeveer 3 maanden geleden sinds dat ik de laatste keer nam, en ik vind het wel weer eens tijd worden om het weer te proberen. De pillen die ik toen had waren blauwe Bentleys (160mg als ik me niet vergis), waar ik toen een halve van heb genomen. Nu heb ik er van 180-220 milligram, waar ik natuurlijk om te beginnen een kwartje van ga nemen om te kijken of het dit keer wel goed valt en of ik er lekker op ga.

Nou is mijn vraag, als mijn pil 200mg is (Ik ga gemakshalve even uit van het midden van de spreiding), en ik neem een kwartje (50mg in dit geval), is het dan voor mij verstandig om na 3 uurtjes ongeveer nog een kwartje erbij te nemen. Dan zou ik op 100mg zitten in totaal, terwijl ik de vorige keer een halfje van 160, dus 80mg in een keer heb genomen en daar niet helemaal lekker op ging. Met andere woorden: maakt het een verschil/is het verstandiger om in 2 keer 100mg te nemen, of moet ik het gewoon bij een kwartje laten zitten.

Alle tips/info zijn welkom!

Alvast bedankt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is natuurlijk het meest verstandigst om niets te nemen (of anders zo min mogelijk), maar als je graag bij wilt nemen zal er met zulke doseringen geen gigantisch veel groter risico aan hangen. Wel kan ik je aanraden om tussen 1.5/2 uur na je eerste dosering je tweede te pakken, ik denk dat je dat beter zal bevallen dan 3 uur later.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat het goed is om met een kwartje te beginnen inderdaad. Dat is voor mij ook altijd een fijn begin en dan kan je er rustig aan wennen :)
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#6
simonsnel zei:
Een kwartje is volgens mij wat weinig. Als er echt 200 Mg in zit, neem je dus maar 50 Mg. Ik neem meestal 100-120 Mg. Dan ervaar je ook echt de xtc. Als je niet veel verder boven die hoeveelheid gaat en verder niet gaat combineren, zal er echt niet zoveel aan de hand zijn.
Klik om te vergroten...

Ligt natuurlijk ook aan het geslacht en het gewicht van de desbetreffende persoon. Heb een keer een pilletje met een chick gedeeld, zij 1/3 ik 2/3 van laten we zeggen 200mg. Ze ging echt veel te hard. Kaken op mekaar, kwam geen zinnig woord meer uit, raar om zich heen staan staren. Wat voor de een werkt met xtc hoeft voor de ander natuurlijk niet te werken. Buiten gewicht en geslacht om zijn personen ook heel verschillend qua metabolisme en gevoeligheid voor bepaalde stoffen.

En daarnaast bijnemen kan altijd, het spul uit je maag/bloed halen niet.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
jij weet niet eens wat de sterkte van je pillen is, dus zou dat niet slim zijn. Mijn advies is een weekje te wachten en pillen laten testen.
Klik om te vergroten...

Volgens mij schrijft'ie 180-220mg... :wink: Maar... Hoe weet je dat? Van horen zeggen of door testen? :confused: Als je zeker bent van die dosering, dan zou een kwartje niet voldoende zijn. Vlgs Erowid zit de effectdose (dus de minimale dosis waar je het effect van je middel bij merkt) op 50mg. Je zit daar met je kwartje net op of onder. Ik zou dan zoals MeejheM ook aangeeft liever precies 1 dosering nemen, in jouw geval met die pillen een halve en het daarbij laten. Dat is echt meer dan zat voor een leuke avond.

Succes! :xtc:
L
LimbodansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt allen!

Als ik het neem ga ik voor een halve , en dan zien we wel wat er van komt! :grin:

Heb van een vriend inmiddels ook wat 4-fmp gekregen en zit nu nog te twijfelen of ik dat misschien wil pakken zondag. Van wat ervan heb gehoord en de tripreports/ ervaringen die ik heb gelezen krijg ik het gevoel dat dit wellicht iets meer mijn ding is.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neem van mij aan dat je zowel MDMA als 4-fa allebei een keer wilt proberen. Ik zou beide wel laten testen, een eerste keer kan je maar 1 keer doen, dus doe het meteen goed.

je pillen, al waren het gele papegaaien moet je toch elke keer laten testen. dat kost je zelden een hele pil, en weet je van tevoren wel dat je de goede dosering inneemt. Eigenlijk geld precies hetzelfde voor 4-fa, als je (een beetje inkoopt) kan het versneden of vervuild zijn.

Bij XTC/MDMA raad iedereen ongeveer 1mg tot 1,5mg keer je gewicht in kilo's aan, en bij 4-fa is 100mg een lage dosis, en 200mg een flinke.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."