#1
Een collega zei eens dat je van "pure" mdma zo lekker rustg wordt en van xtc altijd zo druk... en dan 4 a 5 van die joekels van pillen van 220 mg op een avond nemen... (Waarom hebben we geen sarcastische smilie?)
Helenas zei:Vrienden van mij zien mdma en xtc als twee heeel aparte dingen. Hebben het over een pil en zeggen 'deze is echt veel beter dan die andere'. Ik wil ook niet de wijsneus gaan uithangen maar dit is soms best irritant![]()
Helenas zei:Vrienden van mij zien mdma en xtc als twee heeel aparte dingen. Hebben het over een pil en zeggen 'deze is echt veel beter dan die andere'. Ik wil ook niet de wijsneus gaan uithangen maar dit is soms best irritant![]()
Apart dat mensen zo denken inderdaad, laatst zei iemand tegen mij: "met deze pillen heb ik veel minder strakke kaken als met die andere".Narayani zei:Bijvoorbeeld "ik werd die ene keer zo moe van die (pil 1) met die andere (pil 2) heb ik daar nooit last van"
Psychedelibee zei:Apart dat mensen zo denken inderdaad, laatst zei iemand tegen mij: "met deze pillen heb ik veel minder strakke kaken als met die andere".Narayani zei:Bijvoorbeeld "ik werd die ene keer zo moe van die (pil 1) met die andere (pil 2) heb ik daar nooit last van"
Ik ben maar gestopt om er tegenin te gaan, want het komt toch niet aan bij mensen.
Volgens mij komt deze dan nog het meest in de buurtMindless zei:(Waarom hebben we geen sarcastische smilie?)

Waar haal jij deze wijsheden vandaan dan? PMMA hoor je nog wel eens, maar echt zelden. DOM heb ik echt nog nooit gehoord. Ik zag wel laatst voor het eerst DOC op de waarschuwingen lijst staan, maar ook dit is zeer zelden. Echt vervuilde pillen is eigenlijk helemaal geen probleem in Nederland, vooral de hoge dosering van de pillen is een probleem.MeejheM zei:Toch hoor je te vaak over pillen met PMMA en DOM erin.
Ooit in je opgekomen dat ze alleen de slechte gevallen reporteren? Dus dat het wel soms voorkomt, maar dat het percentage vervuilde nog steeds zeer minimaal is. Met andere woorden, de kans dat je vervuilde pillen krijgt is gewoon heel laag.MeejheM zei:Er hangt hier geregeld een pamfletje, volgens mij van dims, op de ruit bij het politiebureau bijvoorbeeld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."