Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC in combinatie met alcohol?

XTC in combinatie met alcohol?

11 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon niet doen.
X
XtseeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hou het altijd bij 2 wijntjes op "zulke" avonden. :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb op een festival tijdens een xtc tripje eens een biertje geprobeerd. Ik vond het echt niet smaken. Ik heb het biertje weggegeven.
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb een paar keer ervoor gedronken om een beetje in de stemming te komen. Maar ik zou niet meer dan 3 a 4 wijntjes drinken. Je verliest vocht wat je later die avond nodig gaat hebben en bovendien nemen de effecten van de XTC af icm alcohol.

Ik zou een uur voordat je wat inneemt stoppen en het bij 3 a 4 houden. En als je weet dat je moeilijk kan stoppen na een paar wijn zou ik het helemaal niet doen. Have fun morgen :wink:
j
justlovetopartyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heyhey,

Oud en nieuw komt er weer aan!

Aangezien het OV niet echt meewerkt, zijn we verplicht om om 21:00 uur aan te komen bij de stad waar het uiteindelijke feest plaatsvindt. Nu is het dus zo dat we van 21:00 - 01:00 uur in een café gaan zitten en hierna naar een feest gaan (tot 06:00 uur).

De wijn is denk ik niet te weerstaan tussen 9 en 1, maar ik was eigenlijk van plan om op het feest XTC te gebruiken. Hebben jullie ervaring met deze combi? Uiteraard rustig aan beginnen (ik was sowieso niet van plan heel veel te doen, max. 1 pil). Maar wat zijn jullie ervaringen hiermee? Wordt het gevoel van de XTC anders e.d.?

Alvast een fijne jaarwisseling in ieder geval voor jullie! :wave:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
hey,

Ik heb het 1 keer gedaan. Eerst veel gezopen en toen xtc geslikt. In het begin was ik dronken daarna werd ik wat vaag en als laatst nam de xtc de overhand. Ben wel gestopt met drinken toen ik de xtc had genomen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben het met bovenstaand eens. Dronken xtc lijkt me niet leuk.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom staat dit topic zowel hier als in het Mdma subforum?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
Waarom staat dit topic zowel hier als in het Mdma subforum?
Klik om te vergroten...

Nieuwe generatie computers enzo
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan wel 1 of 2 drankjes doen maar ik zou het verder gewoon laten. Wel zo fijn om fris met je xtc te beginnen
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#11
U zat zuipen moet je niet doen en is ook helemaal iet nodig bij xtc, xtc is op zich zoveel leuker dan alcohol in je lichaam, drink gewoon om het uur iets (bier, longdrink, fris), maar u op voorhand volkappen met wijn, ik zou zeggen nee, maar is mijn mening e :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Waarom staat dit topic zowel hier als in het Mdma subforum?
Klik om te vergroten...
Heb ze samengevoegd, bedankt voor de tip!

@justlovetoparty, geen dubbele topics aanmaken aub!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."