Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik ga 15 februari naar a state of trance in Utrecht en mijn plan is eigelijk om daar XTC te gebruiken (oranje redbull). Ik heb al 3x eerder gebruikt, 1x op een wat groter feest buiten en 2x op een kleinschalig technofeestje. Mijn vraag is nu; heeft iemand van jullie ervaring met XTC op a state of trance of een soort vergelijkbaar groot feest? Bij de technofeestjes waar ik ben geweest was 9/10 onder invloed van XTC, en dat andere feest was buiten met alle ruimte om je heen. Ik neem aan dat bij asot minder mensen gebruiken, tenminste dat zegt mijn gevoel, en dat er ook strengere beveiliging zal zijn. Ook ben ik benieuwd of het nou anders is op een groot feest? Omdat het enorm druk is. Ik ben van plan om het lekker rustig aan te gaan doen met kwartjes, maar ben erg benieuwd naar jullie (soortgelijke) ervaringen."
"Leukleuk! Misschien komen we elkaar onbewust nog wel tegen haha. Hoe zit het met lollie's etc meenemen dan ? Bij die technofeestjes nam ik altijd een hele lading mee, maar wordt dat bij een feest als ASOT getolereerd of verzocht om weg te gooien?"
"Hey people! Ik heb in augustus 2 techno festivals gepland staan, er zit een periode van 3 weken tussen de festivals. Nu gebruik ik normaal gesproken altijd xtc op een feest, maar hier zit altijd een periode van minimaal 2 maanden tussen. Nu, deze zomer, ligt dat net even anders. Ik heb verder nog geen feesten gepland maar 3 weken achter elkaar vind ik wel erg kut voor mijn hersenen! Tevens ook voor het gevoel (wat al steeds minder wordt, of er nu 2 maanden tussen zit ja of nee). Nu zit ik mijzelf dus te bedenken wat ik het beste kan nemen op deze festivals. Voor het tweede festival staat het eigenlijk al vast, dat wordt pure MDMA. Voor het andere feest heb ik wel iets nodig (lees: ik ben de hele dag op het festival en ik hou van dansen en van techno, immo). Op mijn vorige feest heb ik geprobeerd zo lang mogelijk nuchter te blijven, maar ik kreeg toch echt het begin van de avond zulke zere voeten (zo zonde!). Dit is de reden waarom ik eigenlijk wel iets nodig heb. Nu heb ik in het verleden wel eens 4FMP gebruikt en ook 1 keer speed. 4FMP(4-FA) vond ik chill, alleen het is een designerdrug dus ik ben sceptisch. Bovendien zou het naar mijn mening ook niet echt kunnen om dit te gebruiken op het eerste feest, omdat dit ook op je serotonine werkt en dat is dus alsnog geen oplossing voor het probleem? Speed vond ik niet bijzonder, ik moest er vrij veel van nemen voordat ik iets meer voelde dan alleen wat energie. Toen ik daar eenmaal was voelde ik me wel goed, maar net als gevolg: veel te lang wakker geweest en niks waard te zijn. Ik kan het me niet permitteren om echt niet niet te slapen (vorige keer heb ik 1 nacht en vervolgens nog een halve nacht wakker gelegen), ik moet namelijk gewoon weer werken maandag. Wat zijn jullie ervaringen? Naast alles wat ik hierboven genoemd heb, heb ik nooit andere drugs gebruikt. Zijn er nog drugs die (redelijk) goed getest zijn en waar je een festival goed door mee kan komen? Op het internet lees ik voornamelijk designerdrugs wat ik toch wel scary vind aangezien je nooit weet wat het op de lange termijn voor gevolgen kan hebben. 'Herbal XTC' (natuurlijke XTC?) lees ik ook, maar dan alleen maar slechte verhalen, dat het niet zou werken enzo. Maar mochten jullie ervaringen anders zijn lees ik dat graag! Thanks alvast voor jullie reacties."
"@Dunnetjess33 , coke is niet helemaal wat ik zoek! Slechte ervaringen mee in mijn omgeving, en zoals je zegt wordt dat wel een super duur dagje. 2CB ben ik wel nieuwsgierig naar, maar ik heb juist gehoord dat dit op een festival een no-go is? Maar misschien inderdaad met een hele lage dosering? Alsnog zegt mijn gevoel dat het niet helemaal verstandig is, maar ervaringen zijn welkom! Thanks voor je reactie"
"Fijne reacties, thanks!! Ik ga eerst 2CB thuis proberen, maar nog wel even wat vraagjes hierover. Hoe zit dit dan met de tolerantie die je opbouwt? Stel ik doe 2cb thuis over 2 weken en heb medio augustus een festival, is het effect dan niet minder? En ik denk dat er een verschil zit tussen thuis 2CB nemen en op het festival qua hoeveelheid wat je moet nemen, of is dit niet zo? Raden jullie aan om bij beide keren dezelfde hoeveelheid te nemen en dan eventueel bij het festival bij te nemen op het moment dat het uitwerkt? @Psychedelibee @Fenrir thanks ook voor de link, ik ga het zeker doorlezen. Toppertjes zijn jullie!"
"Ik heb besloten a.s. zaterdag voor het eerste 2CB te gebruiken. Dit stond al langer op mijn lijstje om eens te proberen (mijn eerste keer trippen ). Ik ga denk ik niet voor een extreem lage dosis omdat ik het wel gelijk goed wil meemaken! Misschien skip ik het festival deze zomer, volgend jaar nog een editie. Misschien maak ik wel een tripreportje. Hebben jullie nog dingen die aan te raden zijn om te doen tijdens de trip? We gaan het waarschijnlijk rond 19:00 uur nemen."
"Hoi mensen, ik kan het niet laten even een update te plaatsen! Ik vind het niet echt tripreport waardig. Ik heb uiteindelijk voor de 20 mg. gekozen. Het was pure 2CB in een capsule. De 2 mensen waarmee ik was hadden capsules tussen de 30 en 40 mg. Ik had eerlijk gezegd best wel verwacht dat trippen 'eng' zou zijn, dat het allemaal super vaag zou zijn. Vaag was het soms wel, maar eng zeker niet. Zodra ik ergens op focuste begonnen dingen te vervormen en wat me erg opviel was dat dit ook vaak op de muziek gebeurde. Ik had verder wel echt spaceartikelen nodig voor mijn gevoel (zoals een kleed met patronen die gingen vervormen), schilderijen en licht. Ik ben ook nog even naar buiten geweest en dit was ook wel een aparte ervaring. Het was net alsof je zicht sowieso al anders is, alsof dingen licht van kleur veranderen en weer terug veranderen in hun originele kleur. De dingen waarop je je concentreerde bewogen gewoon een beetje. Al met al ben ik blij dat het niet eng ofzo was. Maar, ik vond het wel heel erg jammer dat ik (de mensen waarmee ik was trouwens ook), alleen een visuele trip had. De reden waarom ik psychedelics het meest tof vind, is omdat je mindset er vaak creatiever van wordt en ik om mij heen heb gehoord dat je aardig wat inzichten kunt krijgen op het moment dat je over dingen praat of over dingen nadenkt, omdat je net even wat anders (en vaak positief) denkt. Ik hoop dit ooit nog eens te bereiken, maar misschien met truffels en niet met 2CB? Ik heb echt de indruk dat 2CB puur en alleen op de visuals is gericht, en ik denk zelf dat ik mezelf daar niet een hele nacht op kan vermaken. Verder heb ik maar een uurtje tot 1,5 uur een beetje getript met visuals etc, daarna was het eigenlijk voorbij. Mijn 2 vrienden hadden dat ook, die hebben uiteindelijk nog speed en XTC bijgenomen. Ik niet, want dit was niet mijn doel om 2CB te doen (ik had juist het voornemen om zo min mogelijk andere drugs te gebruiken op feesten etc.) Plus combineren doe ik voor mijn eigen veiligheid en hersenen niet. Ik heb alleen nog 2 jointjes gerookt vannacht! Al met al, vond ik het niet veel bijzonders. mile: Ik zou het eigenlijk ook niet zo snel op een festival doen, omdat ik de energie wel miste en ik de visuals toch wel spacie vind denk ik op een festival. Ik merkte dat buiten, toen bewogen de bomen een beetje enzo, en ik denk dat ik te prikkelgevoelig ben om dat te handelen op een festival. Veel indruk natuurlijk al, laat staan met dat. Plus de trip die maar 1,5 uur duurde, tsja..."
"Dag mensen! Ik ga dit weekend (vrijdag t/m maandag) naar een weekend defqon. Nu heb ik al op aardig wat feestjes XTC gebruikt, gaat altijd prima. Tuurlijk wel eens moeten overgeven door teveel water, iets verkeerd vallen. Maar altijd goede ervaringen gehad. Nu ga ik dus voor het eerst een weekend, en ben voor mezelf een beetje een weekendplanning aan het maken qua drugs. Eigenlijk ben ik er een beetje zenuwachtig voor om 2 dagen XTC te gebruiken. De vrijdagavond blijf ik sowieso nuchter behalve wijn. Vrienden van mij hebben ook wel eens 4FMP gebruikt, en zeggen dit ook fijn te vinden. Ik heb dit nog nooit gedaan. Maar omdat ik toch wel zit met de vraag: '2 dagen XTC gebruiken, kan ik dat handelen?' en dan natuurlijk ook de week erna te bedenken. Mijn vraag nu: zou het volgens jullie een goede planning te zijn om de zaterdag XTC te gebruiken en de zondag 4fmp? of andersom. Misschien hebben jullie ervaring hiermee. Qua 4fmp & weekend warrior ben ik dus nog een soortvan groentje. Thnx voor jullie reacties alvast!"
"Thanks voor jullie reactie! Ik zit nog steeds te twijfelen, ik denk dat ik daar maar beslis. Maar, stel ik zou de zaterdagavond 4f doen, en de zondag xtc. Ik neem aan dat zondag de 4f nog wel in mn bloed zit, ookal voel ik er dan (amper) meer iets van. Maar dit kan dus geen kwaad? Ik ben een enorm slechte slaper, heb van mensen die wel ervaring hebben gehoord dat ze van 4f helemaal niet meer konden slapen."
"Ohja, nog iets. Bij 4f kUn je maar max. 1,5 capsule nemen of niet? In mijn geval nu 1, omdat ik niet aan een halve kan komen meer nu. Maar bijnemen gaat dan niet?"