Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste Xtc doen

1ste Xtc doen

22 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ik heb dus een Xtc pil van een gappie gekregen die er veel heefd een hele zak vol
Maar wou hem binnnenkort nemen met een vriend doen we helft helft of koop er paar bij maar ik heb dus een zwakke maag vaak buikpijn en shit dus moet ik me daar zorgen om maken of niet want me pa zei als je Xtc neemt met een zwakke maag kan er een gat in je maag branden en waarschijnlijk doe ik het bij een vriend thuis zonder ouders natuurlijk en pit ik daar natuurlijk dus kan ik het gewoon thuis doen??? Of moet Het persee op een club Concert Festival etc?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yolo2000 zei:
Hey ik heb dus een Xtc pil van een gappie gekregen die er veel heefd een hele zak vol
Klik om te vergroten...

Relevant.

Yolo2000 zei:
Maar wou hem binnnenkort nemen met een vriend doen we helft helft of koop er paar bij maar ik heb dus een zwakke maag vaak buikpijn en shit dus moet ik me daar zorgen om maken of niet want me pa zei als je Xtc neemt met een zwakke maag kan er een gat in je maag branden
Klik om te vergroten...

Ik zou sowieso een pil bijhalen om te laten testen!

Dosering: 1 à 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is meer dan voldoende, zeker voor je eerste keer. Less is more, voor je gezondheid maar ook omdat je er dan in de toekomst nog van kunt genieten.
Voorbeeld: je weegt 80 kg, dus gebruik 80mg tot 120mg. Je kunt beginnen met 80mg en twee uur later 40mg bijnemen, zo verleng je het effect.

Dat het een gat in je maag kan branden lijkt me sterk, maar ik ben geen medisch professional en ga hier dus geen uitspraken over doen.
Bij twijfel: het beste gewoon niet doen, en anders in ieder geval even met je huisarts bespreken.

Yolo2000 zei:
en waarschijnlijk doe ik het bij een vriend thuis zonder ouders natuurlijk en pit ik daar natuurlijk dus kan ik het gewoon thuis doen??? Of moet Het persee op een club Concert Festival etc?
Klik om te vergroten...

Het moet helemaal niet per se op een feestje :wink:
Thuis uitproberen is altijd een goed idee! Protip: zorg dat je het doet op een avond dat er in de buurt een feestje is. Als jullie je er allebei goed bij voelen, kun je alsnog gaan (en als het niet bevalt kun je weer terug naar huis gaan).

Wees verstandig, en... geniet! :wink:
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Fenrir zei:
Relevant.



Ik zou sowieso een pil bijhalen om te laten testen!

Dosering: 1 à 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is meer dan voldoende, zeker voor je eerste keer. Less is more, voor je gezondheid maar ook omdat je er dan in de toekomst nog van kunt genieten.
Voorbeeld: je weegt 80 kg, dus gebruik 80mg tot 120mg. Je kunt beginnen met 80mg en twee uur later 40mg bijnemen, zo verleng je het effect.

Dat het een gat in je maag kan branden lijkt me sterk, maar ik ben geen medisch professional en ga hier dus geen uitspraken over doen.
Bij twijfel: het beste gewoon niet doen, en anders in ieder geval even met je huisarts bespreken.



Het moet helemaal niet per se op een feestje :wink:
Thuis uitproberen is altijd een goed idee! Protip: zorg dat je het doet op een avond dat er in de buurt een feestje is. Als jullie je er allebei goed bij voelen, kun je alsnog gaan (en als het niet bevalt kun je weer terug naar huis gaan).

Wees verstandig, en... geniet! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zou hem sowieso laten testen en beginnen met een kwart dan helft etc
En dat ik een zwakke maag heb is dat gevaarlijk met Xtc of brand er niet zo snel een gat in me maag? En dat ik me daar niet echt zorgen hoef te maken en hoe zit het met overdosis hoeveel moet je op hebben voordat je een overdosis krijgt???
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yolo2000 zei:
Ik zou hem sowieso laten testen en beginnen met een kwart dan helft etc
En dat ik een zwakke maag heb is dat gevaarlijk met Xtc of brand er niet zo snel een gat in me maag? En dat ik me daar niet echt zorgen hoef te maken en hoe zit het met overdosis hoeveel moet je op hebben voordat je een overdosis krijgt???
Klik om te vergroten...
Yolo, lees de post hierboven nou eens goed. Al je antwoorden die er gegeven kunnen worden staan er.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yolo2000 zei:
Ik zou hem sowieso laten testen en beginnen met een kwart dan helft etc
Klik om te vergroten...

Goed zo!

Yolo2000 zei:
En dat ik een zwakke maag heb is dat gevaarlijk met Xtc of brand er niet zo snel een gat in me maag? En dat ik me daar niet echt zorgen hoef te maken
Klik om te vergroten...

Zoals ik al zei, mijn mening hierover is irrelevant omdat ik geen dokter ben :wink: Deze overweging zul je echt zelf moeten maken.

Yolo2000 zei:
en hoe zit het met overdosis hoeveel moet je op hebben voordat je een overdosis krijgt???
Klik om te vergroten...

Deze informatie is ook online te vinden, maar snel voor je opgezocht (ik heb maar naar een bron gekeken, informeer je vooral zelf verder):
De LD-50 van MDMA wordt geschat op 10mg à 20mg per kg lichaamsgewicht. Voor iemand van 80kg betekent dit dat je vanaf 800mg een kans van 50% loopt om te overlijden.

Maar ik herhaal: hou het lekker bij die 1mg à 1,5mg per kg lichaamsgewicht!
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Yolo, lees de post hierboven nou eens goed. Al je antwoorden die er gegeven kunnen worden staan er.
Klik om te vergroten...

Oke!.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fenrir zei:
Goed zo!



Zoals ik al zei, mijn mening hierover is irrelevant omdat ik geen dokter ben :wink: Deze overweging zul je echt zelf moeten maken.



Deze informatie is ook online te vinden, maar snel voor je opgezocht (ik heb maar naar een bron gekeken, informeer je vooral zelf verder):
De LD-50 van MDMA wordt geschat op 10mg à 20mg per kg lichaamsgewicht. Voor iemand van 80kg betekent dit dat je vanaf 800mg een kans van 50% loopt om te overlijden.

Maar ik herhaal: hou het lekker bij die 1mg à 1,5mg per kg lichaamsgewicht!
Klik om te vergroten...
En Oke Thanks man
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen idee of dat zou helpen, maar misschien de dag van te voren in elk geval verspreid over de dag wat Rennies nemen oid?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat thee met verse gember dan misschien nog beter is. Bij mij helpt dat bij maagklachten maar of dat "opboxt" tegen xtc weet ik niet.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dunnetjess33 zei:
Ik denk dat thee met verse gember dan misschien nog beter is. Bij mij helpt dat bij maagklachten maar of dat "opboxt" tegen xtc weet ik niet.
Klik om te vergroten...

Meestal als ik buik/maagpijn heb neem ik sowieso rennies ipv thee alleen als er geen enkele maag medicijnen Zijn en het al laat in de avond is of als de medicijnen niet werken
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
KropSla zei:
Geen idee of dat zou helpen, maar misschien de dag van te voren in elk geval verspreid over de dag wat Rennies nemen oid?
Klik om te vergroten...
Neem sowieso als ik maag klachten heb rennies
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dunnetjess33 zei:
Ik denk dat thee met verse gember dan misschien nog beter is. Bij mij helpt dat bij maagklachten maar of dat "opboxt" tegen xtc weet ik niet.
Klik om te vergroten...

Gember kan ik ook wel aanraden. Toen mijn maag deftig overhoop lag van wekelijks zware medicatie deed het beter zijn werk dan de farmaceutische maagmiddelen. Ik denk dat een laatste maaltijd met extra gember voor je een pil gaat slikken kan helpen. Testers hier :tonguewink:?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
misselijkheid en maagklachten komen vaak niet door de XTC zelf maar meer door de overload aan serotonine. Vooral als de XTC inslaat moet je lichaam ineens heel erg wennen aan die hoeveelheid serotonine en toevallig genoeg zitten er vrij veel serotoninereceptoren in je maag.

Maagbeschermers en gemberthee enzo helpen je dus allemaal niet zo veel. Als je er gevoelig voor bent, zul je er even doorheen moeten.

Verder, lees deze pagina even aandachtig door voordat je het neemt:

http://www.unity.nl/drug/xtc/
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekZ zei:
Gember kan ik ook wel aanraden. Toen mijn maag deftig overhoop lag van wekelijks zware medicatie deed het beter zijn werk dan de farmaceutische maagmiddelen. Ik denk dat een laatste maaltijd met extra gember voor je een pil gaat slikken kan helpen. Testers hier :tonguewink:?
Klik om te vergroten...
Ik heb dat ook van hier op DF geleerd, gember thee. Misschien van Tijdloos of Mindless maar dat weet ik niet meer. Het werkt verbazend goed!
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#15
SkittlesAndMe zei:
misselijkheid en maagklachten komen vaak niet door de XTC zelf maar meer door de overload aan serotonine. Vooral als de XTC inslaat moet je lichaam ineens heel erg wennen aan die hoeveelheid serotonine en toevallig genoeg zitten er vrij veel serotoninereceptoren in je maag.

Maagbeschermers en gemberthee enzo helpen je dus allemaal niet zo veel. Als je er gevoelig voor bent, zul je er even doorheen moeten.

Verder, lees deze pagina even aandachtig door voordat je het neemt:

http://www.unity.nl/drug/xtc/
Klik om te vergroten...

Maar ik heb ook niet gezegt dat ik maagklachten door de Xtc krijg heb zelf een zwakke maag dus of dat een probleem kon zijn plus heb nog nooit Xtc gebuikt moet ga het nog gebruiken maar zal de website ff bekijken bedankt voor de tip man
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ken iemand die deze week een pilletje waarschijnlijk verkeerde Xtc in Ze drinken gehad heefd Zonder dat ie het wist en nu darm of maag infectie heeft. En in het ziekenhuis ligt dus test hem nu echt sowieso als ik hem ga nemen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yolo2000 zei:
Ken iemand die deze week een pilletje waarschijnlijk verkeerde Xtc in Ze drinken gehad heefd Zonder dat ie het wist en nu darm of maag infectie heeft. En in het ziekenhuis ligt dus test hem nu echt sowieso als ik hem ga nemen
Klik om te vergroten...
Als er xtc in zijn drinken zat had ie het echt wel geproeft. Die smaak stijgt overal bovenuit. Ook lost een pil niet zomaar op in drinken. Plus dat zoiets zo vreselijk weinig voorkomt dat het vast wat anders is geweest. Wat verkeerds gegeten , of al besmet met iets, of misschien wel stiekem xtc genomen en hij wil niet dat iemand het weet. Maak je daar maar niet druk om.
Testen is natuurlijk wel slim van je! Goed zo.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dunnetjess33 zei:
Als er xtc in zijn drinken zat had ie het echt wel geproeft. Die smaak stijgt overal bovenuit. Ook lost een pil niet zomaar op in drinken. Plus dat zoiets zo vreselijk weinig voorkomt dat het vast wat anders is geweest. Wat verkeerds gegeten , of al besmet met iets, of misschien wel stiekem xtc genomen en hij wil niet dat iemand het weet. Maak je daar maar niet druk om.
Testen is natuurlijk wel slim van je! Goed zo.
Klik om te vergroten...

Oh het zat in ze drinken ze ogen waren fucking. Groot en hij ging spacend naar huis ging niet meer goed met hem iemand anders die we allebij kennen was fucking high had hem drinken met Xtc gegeven
Hij wou mij ook geven maar Had al een Bacardi in me hand
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yolo2000 zei:
Maar ik heb ook niet gezegt dat ik maagklachten door de Xtc krijg heb zelf een zwakke maag dus of dat een probleem kon zijn plus heb nog nooit Xtc gebuikt moet ga het nog gebruiken maar zal de website ff bekijken bedankt voor de tip man
Klik om te vergroten...

Dat zei ik ook niet, ik legde alleen uit dat maagbeschermers je weinig voordeel bieden. Als je vaker maagklachten hebt kun je extra last krijgen van de inwerking van XTC. Kun je niets aan doen, moet je gewoon even doorheen.

Yolo2000 zei:
Ken iemand die deze week een pilletje waarschijnlijk verkeerde Xtc in Ze drinken gehad heefd Zonder dat ie het wist en nu darm of maag infectie heeft. En in het ziekenhuis ligt dus test hem nu echt sowieso als ik hem ga nemen
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als een broodje aap.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
SkittlesAndMe zei:
Dat klinkt als een broodje aap.
Klik om te vergroten...
Zei ik al alleen minder direct hahaha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."