#1
Laat in ieder geval maar testen want er is tegenwoordig zwaar spul in omloop..
Een gat in je maag zal je er niet van krijgen, maar met een zwakke maag kan het wel zijn dat je er van moet kotsen
.
Ik deed het altijd samen met een goeie vriend en die had ook een zwakke maag, moest ie telkens overgeven omdat het gewoon te zware pillen waren.. Dus zoals vermeld, testen en rustig aan doen.
Btw, ik deed het altijd liever thuis om in een comfort zone te zijn.
Grtz
Een gat in je maag zal je er niet van krijgen, maar met een zwakke maag kan het wel zijn dat je er van moet kotsen
Ik deed het altijd samen met een goeie vriend en die had ook een zwakke maag, moest ie telkens overgeven omdat het gewoon te zware pillen waren.. Dus zoals vermeld, testen en rustig aan doen.
Btw, ik deed het altijd liever thuis om in een comfort zone te zijn.
Grtz