#1
misselijkheid en maagklachten komen vaak niet door de XTC zelf maar meer door de overload aan serotonine. Vooral als de XTC inslaat moet je lichaam ineens heel erg wennen aan die hoeveelheid serotonine en toevallig genoeg zitten er vrij veel serotoninereceptoren in je maag.
Maagbeschermers en gemberthee enzo helpen je dus allemaal niet zo veel. Als je er gevoelig voor bent, zul je er even doorheen moeten.
Verder, lees deze pagina even aandachtig door voordat je het neemt:
http://www.unity.nl/drug/xtc/
Maagbeschermers en gemberthee enzo helpen je dus allemaal niet zo veel. Als je er gevoelig voor bent, zul je er even doorheen moeten.
Verder, lees deze pagina even aandachtig door voordat je het neemt:
http://www.unity.nl/drug/xtc/