Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc

Xtc

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZdpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeyheey

Ik heb zaterdag avond nacht 2 pillen gehad
Een groene met red bull en een flesje zo.n baby flesje
Nu heb ik zondag nergens last van gehad alleen ik kon moeilijk plassen en was moe
Nu kreeh ik maandag last van duizeligheid en misselijk. Zelfs een keer gewoon in elkaar gezakt. Nu vandaag echt nog steeds duizelig en kei misselijk ben zo bang dat het gewoon rommel was wat ik heb gekregen niet laten testen helaas pff iemand dit ook meegemaakt
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Zdp,

Zoals ik vandaag al bij een eerder topic reageerde: ik heb ook vaak na MDMA dat ik de tweede dag meer last heb dan de eerste (ook misselijkheid/duizeligheid). De derde dag meestal niet meer, dan moet ik het al heel bont gemaakt hebben. De kater van MDMA is daarmee heel anders dan die van drank; hij wordt niet perse minder over tijd maar gedraagt zich een beetje onvoorspelbaar.

Je hebt je pillen niet laten testen, dus dan kunnen wij ook moeilijk zeggen waar het aan ligt dat je je nu zo voelt. De kans dat er rommel in zat is klein (de meeste pillen in NL bevatten gewoon MDMA), maar ja, uitsluiten kun je het nu natuurlijk niet. Maar ook al zat er wel alleen MDMA in je pil, dan nog kan twee pillen ook gewoon makkelijk een veel te hoge dosis voor je zijn geweest. Als het hooggedoseerde pillen waren kun je een flinke overdosis binnen hebben gehad die nu dan je klachten verklaart.
Z
ZdpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Hoi Zdp,

Zoals ik vandaag al bij een eerder topic reageerde: ik heb ook vaak na MDMA dat ik de tweede dag meer last heb dan de eerste (ook misselijkheid/duizeligheid). De derde dag meestal niet meer, dan moet ik het al heel bont gemaakt hebben. De kater van MDMA is daarmee heel anders dan die van drank; hij wordt niet perse minder over tijd maar gedraagt zich een beetje onvoorspelbaar.

Je hebt je pillen niet laten testen, dus dan kunnen wij ook moeilijk zeggen waar het aan ligt dat je je nu zo voelt. De kans dat er rommel in zat is klein (de meeste pillen in NL bevatten gewoon MDMA), maar ja, uitsluiten kun je het nu natuurlijk niet. Maar ook al zat er wel alleen MDMA in je pil, dan nog kan twee pillen ook gewoon makkelijk een veel te hoge dosis voor je zijn geweest. Als het hooggedoseerde pillen waren kun je een flinke overdosis binnen hebben gehad die nu dan je klachten verklaart.
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet normaal heb ik ze van iemand anders waar ik ze haal deze waren groen maar maar der zat extreem veel wit in maar geen verstand van ik weet wel wat ik het niet meer pak want voel me echt niet goed gewoon
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt gewoon als xtc. De kater / dip kom ook meestal pas maandag / dinsdag opzetten (als je zaterdagavond hebt gebruikt).

2 pillen zijn ook weer aardig wat. Ik heb genoeg aan 1 pil (~150 mg) voor de hele avond. De kater verdien je ook wel lichtelijk :confused:mile:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kleur zegt niets. Een drug nemen zonder te testen is altijd een risico natuurlijk, daar draag je nu even de gevolgen van. :grimacing: Sterkte, gewoon paar daagjes rustig aan doen, dan komt het vanzelf wel weer goed.
Z
ZdpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yaizer zei:
Klinkt gewoon als xtc. De kater / dip kom ook meestal pas maandag / dinsdag opzetten (als je zaterdagavond hebt gebruikt).

2 pillen zijn ook weer aardig wat. Ik heb genoeg aan 1 pil (~150 mg) voor de hele avond. De kater verdien je ook wel lichtelijk :confused:mile:
Klik om te vergroten...
Normaal pak ik er ook 1 maar na de eerste pil voelde ik na 1.5 uur nog niks toen halve bij gepakt en nog niks dus nog maar bij gepakt
Ellende dit
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zdp zei:
Normaal pak ik er ook 1 maar na de eerste pil voelde ik na 1.5 uur nog niks toen halve bij gepakt en nog niks dus nog maar bij gepakt
Ellende dit
Klik om te vergroten...

Ja stel de pillen zijn 200 mg de stuk (wat prima mogelijk is in Nederland) heb je je hersenen een lastige periode te gemoed. 400 mg is namelijk niet heel gezond.

Heb eenmalig 350 mg in een hele avond gedaan (eerste avond) en die kater ga ik geen tweede keer mee maken. Dat doe ik nooit meer. Max 180 mg op een avond.

Maar goed slapen, water drinken, sporten, vitamines en mineralen en komt goed. Pas voortaan op :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je zou na alle extreme verhalen van 4 a 5 pillen op een avond bijna zeggen dat 2 pillen dan nog meevalt, maar als je je bedenkt dat pillen tegenwoordig vaak tegen (of over) de 200 mg aan zitten, dan is 2 pillen ook niet mals. Tenzij je 300 a 400 kilo weegt is dat een te hoge dosering. Ik schat maar even dat je niet zo zwaar bent maar wie weet.:tonguewink:

Je kunt best wel weer eens pakken (na een flinke hersteltijd), maar zorg dan voor een goede voorbereiding. Zorg dat je weet wat je neemt en hoeveel. Of je doet het niet weer. Dat is de meest veilige optie.
Z
ZdpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yaizer zei:
Ja stel de pillen zijn 200 mg de stuk (wat prima mogelijk is in Nederland) heb je je hersenen een lastige periode te gemoed. 400 mg is namelijk niet heel gezond.

Heb eenmalig 350 mg in een hele avond gedaan (eerste avond) en die kater ga ik geen tweede keer mee maken. Dat doe ik nooit meer. Max 180 mg op een avond.

Maar goed slapen, water drinken, sporten, vitamines en mineralen en komt goed. Pas voortaan op :confused:mile:
Klik om te vergroten...
Ik gebruik dit niet meer of laat ze testen dit schiet niet op. Jaa ik drink veel t zweet barst me steeds uit pfff tot maandag ochtend hebben me kaken zitten knarsen op mekaar echt pfff
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het klinkt mij als gewoon teveel gehad een te hoge dosering. Less is more met MDMA.
Z
ZdpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dunnetjess33 zei:
Het klinkt mij als gewoon teveel gehad een te hoge dosering. Less is more met MDMA.
Klik om te vergroten...
En dit gaat vanzelf over of pfff
Z
ZdpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Je zou na alle extreme verhalen van 4 a 5 pillen op een avond bijna zeggen dat 2 pillen dan nog meevalt, maar als je je bedenkt dat pillen tegenwoordig vaak tegen (of over) de 200 mg aan zitten, dan is 2 pillen ook niet mals. Tenzij je 300 a 400 kilo weegt is dat een te hoge dosering. Ik schat maar even dat je niet zo zwaar bent maar wie weet.:tonguewink:

Je kunt best wel weer eens pakken (na een flinke hersteltijd), maar zorg dan voor een goede voorbereiding. Zorg dat je weet wat je neemt en hoeveel. Of je doet het niet weer. Dat is de meest veilige optie.
Klik om te vergroten...
Hahah nee ik weeg indd maar 55 kilo . En beter dat ik het niet meer doe want ik voel me zo slecht dat wil je noet weten pfff
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja, klinkt gewoon als teveel XTC of te vaak. Hoe meer of hoe vaker je gebruikt, hoe erger de katers worden.

Maar wees gerust, het gaat vanzelf weer over.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gaat vanzelf over. Minder pfffff-en, en gewoon accepteren dat je te veel hebt gebruikt en dat volgende keer beter anders kan doen :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inderdaad gewoon uitzitten, gezond eten met veel vitamines en voldoende rust en je bent er zo weer bovenop!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."