Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeyheey Ik heb zaterdag avond nacht 2 pillen gehad Een groene met red bull en een flesje zo.n baby flesje Nu heb ik zondag nergens last van gehad alleen ik kon moeilijk plassen en was moe Nu kreeh ik maandag last van duizeligheid en misselijk. Zelfs een keer gewoon in elkaar gezakt. Nu vandaag echt nog steeds duizelig en kei misselijk ben zo bang dat het gewoon rommel was wat ik heb gekregen niet laten testen helaas pff iemand dit ook meegemaakt"
"Roze olifant zei: Hoi Zdp, Zoals ik vandaag al bij een eerder topic reageerde: ik heb ook vaak na MDMA dat ik de tweede dag meer last heb dan de eerste (ook misselijkheid/duizeligheid). De derde dag meestal niet meer, dan moet ik het al heel bont gemaakt hebben. De kater van MDMA is daarmee heel anders dan die van drank; hij wordt niet perse minder over tijd maar gedraagt zich een beetje onvoorspelbaar. Je hebt je pillen niet laten testen, dus dan kunnen wij ook moeilijk zeggen waar het aan ligt dat je je nu zo voelt. De kans dat er rommel in zat is klein (de meeste pillen in NL bevatten gewoon MDMA), maar ja, uitsluiten kun je het nu natuurlijk niet. Maar ook al zat er wel alleen MDMA in je pil, dan nog kan twee pillen ook gewoon makkelijk een veel te hoge dosis voor je zijn geweest. Als het hooggedoseerde pillen waren kun je een flinke overdosis binnen hebben gehad die nu dan je klachten verklaart. Klik om te vergroten... Ik weet het niet normaal heb ik ze van iemand anders waar ik ze haal deze waren groen maar maar der zat extreem veel wit in maar geen verstand van ik weet wel wat ik het niet meer pak want voel me echt niet goed gewoon"
"Yaizer zei: Klinkt gewoon als xtc. De kater / dip kom ook meestal pas maandag / dinsdag opzetten (als je zaterdagavond hebt gebruikt). 2 pillen zijn ook weer aardig wat. Ik heb genoeg aan 1 pil (~150 mg) voor de hele avond. De kater verdien je ook wel lichtelijk mile: Klik om te vergroten... Normaal pak ik er ook 1 maar na de eerste pil voelde ik na 1.5 uur nog niks toen halve bij gepakt en nog niks dus nog maar bij gepakt Ellende dit"
"Yaizer zei: Ja stel de pillen zijn 200 mg de stuk (wat prima mogelijk is in Nederland) heb je je hersenen een lastige periode te gemoed. 400 mg is namelijk niet heel gezond. Heb eenmalig 350 mg in een hele avond gedaan (eerste avond) en die kater ga ik geen tweede keer mee maken. Dat doe ik nooit meer. Max 180 mg op een avond. Maar goed slapen, water drinken, sporten, vitamines en mineralen en komt goed. Pas voortaan op mile: Klik om te vergroten... Ik gebruik dit niet meer of laat ze testen dit schiet niet op. Jaa ik drink veel t zweet barst me steeds uit pfff tot maandag ochtend hebben me kaken zitten knarsen op mekaar echt pfff"
"Dunnetjess33 zei: Het klinkt mij als gewoon teveel gehad een te hoge dosering. Less is more met MDMA. Klik om te vergroten... En dit gaat vanzelf over of pfff"
"Mindless zei: Je zou na alle extreme verhalen van 4 a 5 pillen op een avond bijna zeggen dat 2 pillen dan nog meevalt, maar als je je bedenkt dat pillen tegenwoordig vaak tegen (of over) de 200 mg aan zitten, dan is 2 pillen ook niet mals. Tenzij je 300 a 400 kilo weegt is dat een te hoge dosering. Ik schat maar even dat je niet zo zwaar bent maar wie weet. Je kunt best wel weer eens pakken (na een flinke hersteltijd), maar zorg dan voor een goede voorbereiding. Zorg dat je weet wat je neemt en hoeveel. Of je doet het niet weer. Dat is de meest veilige optie. Klik om te vergroten... Hahah nee ik weeg indd maar 55 kilo . En beter dat ik het niet meer doe want ik voel me zo slecht dat wil je noet weten pfff"