Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshangende en wegdraaiende ogen vs. strak staan..

hangende en wegdraaiende ogen vs. strak staan..

36 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#1
loadrunner zei:
ben benieuwd waarom ze het "hard gaan" noemen... alles wordt zo lekker zacht en mooi :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Toen ik voor 't eerst zo strak stond dat ik amper kon lopen en rare gezichten trok, wist ik DIRECT waarom 't hard gaan heet! :beer:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik herinner me opeens een vaak herhaalde uitspraak "ik ga hardddddddd".. :mrgreen:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat een kutweertje is het hier nu btw :angry:

maarehm jah het ligt gewoon aan de sterkte van je pil.Bij goede pillen heb ik vaak wegdraaiende ogen en trillend beeld(soms licht,soms kei hard) en klapperende tanden en zelf tril ik als een drilboor soms :P ..wat erg leuk is :grin:

maar soms heb ik alleen maar wegdraaiende ogen en geen trillend beeld,geen klapperende tanden.Dat vind ik maar doodgewoon en dus niks aan :)
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#4
appelflap zei:
pipoxyz zei:
Bij Pure mdma draaien mijn ogen 260 graden in mn hoofd op het moment dat hij inkickt...tegelijkertijd beginnen mn kaakspieren zich intensief te trainen.
Alleen als ik besluit iets te moeten doen, mij ergens voor moet concentreren ofzo worden ook mn ogen ook strak.. als ik zorgeloos kan genieten, en de hele avond niet hoef te lopen of coordineren ofzo, dan blijven die oogjes lekker achter in mn hoofd en komen ze lekker ook niet meer terug ....en is elke ademhaling een euforisch ooooeeeh of aaaah:)

dus kort gezegd..concentratie = oogjes open:)
Klik om te vergroten...

KLOPT 100% :grin:
Klik om te vergroten...


haha idd ook mooi gezegd :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat trillen heeft volgens mij idd met je oogspieren te maken. Ik heb zelfs wel eens gehad dat iemand op een feest tegen me zei, dat mijn ogen zo raar en heel snel heen en weer bewogen. Op dat moment zag ik dus ook het beeld gigantisch heen en weer gaan en ging ik knoerdhard. Ik voelde/merkte alleen helemaal niet dat ik dat trilbeeld zelf veroorzaakte door gewoon daadwerkelijk ook heel gek te trillen met mijn ogen. Ik had er immers helemaal geen grip op, het ging gewoon vanzelf.

Vanaf de keer dat ik die opmerking over mijn ogen kreeg, vind ik dat trilbeeld ook helemaal niet zo tof en lekker meer. Het idee dat het voor anderen dus zichtbaar kan zijn en dat het er echt heel freaky uitziet, bevalt me niet zo eigenlijk.... Ik kom tegenwoordig liever toch wat normaler over tegenover anderen, ipv als een vaag wijf dat helemaal naar de klote is en daar geen controle meer over heeft..... :rolleyes: Doe mij maar maar lekker pep dus! :hearteyes:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha super he :grin:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik sta strak met meer pep en mijn beeld trilt en mijn ogen draaien weg bij veel mdma
en dat laatste is zo chill :}
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
ligt aan de persoon....ik heb vaak hangende ogen en mn kaken lijden een eigen leven en ik sta stil starend naar het plafond te genieten

vriend van me staat volle bak strak + ogen wijd open en heeft energie terwijl we dezelfde (hoeveelheid) pillen op hebben
g
gummyfrogLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb de dag na pillen vaak last van volle oren. Dan hoor je jezelf in je hoofd.
Dat wil zeggen dat je moet gapen om weer normaal te horen, maar t gapen helpt niet echt.
Wat is dat dan? Ligt dat een beetje in hetzelfd straatje als kramp?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je lekker veel knallers op hebt :mrgreen:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik sta altijd strak eigenlijk, pas nadat ik combi doet met alcohol &/of wiet begin ik wat te draaien met mijn ogen.

vanaf ik de te tekst op mijn gsm niet meer kan lezen, dan weet ik, dat ik aant gaan ben, en iedereen ook trouwens, want ik doe altijd die gsm op 5cm afstand van me kop
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
riflexz zei:
ik sta altijd strak eigenlijk, pas nadat ik combi doet met alcohol &/of wiet begin ik wat te draaien met mijn ogen.

vanaf ik de te tekst op mijn gsm niet meer kan lezen, dan weet ik, dat ik aant gaan ben, en iedereen ook trouwens, want ik doe altijd die gsm op 5cm afstand van me kop
Klik om te vergroten...

Neem je niet genoeg:wink:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
riflexz zei:
ik sta altijd strak eigenlijk, pas nadat ik combi doet met alcohol &/of wiet begin ik wat te draaien met mijn ogen.

vanaf ik de te tekst op mijn gsm niet meer kan lezen, dan weet ik, dat ik aant gaan ben, en iedereen ook trouwens, want ik doe altijd die gsm op 5cm afstand van me kop
Klik om te vergroten...

Neem je niet genoeg:wink:
Klik om te vergroten...

Vanaf dat ik 4,5 of meer binnenheb, draai ik zowiezo altijd weg, en trek ik gekke bekken, en dan ben ik echt in mijn wereldje.. :hearteyes:
m
mightymoesLid
01-01-2024, 00:00
#14
bestaat er niet zo'n middeltje zoals minhavez, ma dan vo pillen (volle pupillen en toevallende oogleden) ? zou enorm zijn :wink:
M
MarvLid
01-01-2024, 00:00
#15
gummyfrog zei:
ik heb de dag na pillen vaak last van volle oren. Dan hoor je jezelf in je hoofd.
Dat wil zeggen dat je moet gapen om weer normaal te horen, maar t gapen helpt niet echt.
Wat is dat dan? Ligt dat een beetje in hetzelfd straatje als kramp?
Klik om te vergroten...

Zo herkenbaar! Dit heb ik dus ook altijd. Hoe zou het komen?
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#16
:sunglasses:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb ALTIJD hangende wegdraaiende ogen ik kijk nooit strak uit mijn ogen maarja ik reageer er ook totaal anders op volgensmij want ik word lam van xtc terwijl mijn maten maar niet stil kunnen blijven zitten lig ik ergens op de bank weg te spacen haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."