#1
loadrunner zei:ben benieuwd waarom ze het "hard gaan" noemen... alles wordt zo lekker zacht en mooi![]()
![]()
Toen ik voor 't eerst zo strak stond dat ik amper kon lopen en rare gezichten trok, wist ik DIRECT waarom 't hard gaan heet!

loadrunner zei:ben benieuwd waarom ze het "hard gaan" noemen... alles wordt zo lekker zacht en mooi![]()
![]()


appelflap zei:pipoxyz zei:Bij Pure mdma draaien mijn ogen 260 graden in mn hoofd op het moment dat hij inkickt...tegelijkertijd beginnen mn kaakspieren zich intensief te trainen.
Alleen als ik besluit iets te moeten doen, mij ergens voor moet concentreren ofzo worden ook mn ogen ook strak.. als ik zorgeloos kan genieten, en de hele avond niet hoef te lopen of coordineren ofzo, dan blijven die oogjes lekker achter in mn hoofd en komen ze lekker ook niet meer terug ....en is elke ademhaling een euforisch ooooeeeh of aaaah
dus kort gezegd..concentratie = oogjes open![]()
KLOPT 100%![]()
Doe mij maar maar lekker pep dus! 
riflexz zei:ik sta altijd strak eigenlijk, pas nadat ik combi doet met alcohol &/of wiet begin ik wat te draaien met mijn ogen.
vanaf ik de te tekst op mijn gsm niet meer kan lezen, dan weet ik, dat ik aant gaan ben, en iedereen ook trouwens, want ik doe altijd die gsm op 5cm afstand van me kop
DarkScope zei:riflexz zei:ik sta altijd strak eigenlijk, pas nadat ik combi doet met alcohol &/of wiet begin ik wat te draaien met mijn ogen.
vanaf ik de te tekst op mijn gsm niet meer kan lezen, dan weet ik, dat ik aant gaan ben, en iedereen ook trouwens, want ik doe altijd die gsm op 5cm afstand van me kop
Neem je niet genoeg![]()
ik heb de dag na pillen vaak last van volle oren. Dan hoor je jezelf in je hoofd.
Dat wil zeggen dat je moet gapen om weer normaal te horen, maar t gapen helpt niet echt.
Wat is dat dan? Ligt dat een beetje in hetzelfd straatje als kramp?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."