#1
Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die trippen van MDMA. Waarom is mij dat nog nooit overkomen. ![:(]()
Netflix 255 mg
Rond 20.00 uur nam ik een halfje
ik heb hierna nog 2 halfjes genomen
Heeft iemand anders ooit zoiets meegemaakt?
In jouw geval, kls, denk ik dat je dit gewoon niet verwacht had, waardoor het dus tegenviel. Mocht je toch later weer XTC slikken (en ook te veel om wat voor reden), dan denk ik dat je er geen problemen mee hebt.
.
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
Misschien handig om dit even door te lezen. Belangrijke info over mdma en xtc gebruik. Vooral je dosering is behoorlijk hoog. Wat is je frequentie qua gebruik?
Ik snap dat echt niet. Bij drugs waarbij bijnemen zin heeft, snap ik dat je bijneemt (ook al is het onverstandig/ongezond). Maar bij iets als xtc waarbij je met waarschijnlijk 60/70 mg al je serotonine er doorheen hebt en daarna niet die typische high meer krijgt en dan toch maar bij blijven nemen en hopen dat het toch nog komt... Als ik de gezichten van die grootverbruikers zie dan vraag ik me weleens af of mdma hun denkvermogen serieus heeft aangetast.Das het nadeel aan XTC. Op een gegeven moment neem je bij om het gevoel te behouden, al weet je gewoon dat dit niet werkt. Het is namelijk gewoon een heerlijk gevoel dat je vast wilt houden. Een paar pillen erbij gedurende avond, zonder enig effect, gaat gewoon makkelijk. Een overdosis is ook zo op die manier bereikt, al moet je dan wel heel ver gaan.
Ik snap dat echt niet. Bij drugs waarbij bijnemen zin heeft, snap ik dat je bijneemt (ook al is het onverstandig/ongezond). Maar bij iets als xtc waarbij je met waarschijnlijk 60/70 mg al je serotonine er doorheen hebt en daarna niet die typische high meer krijgt en dan toch maar bij blijven nemen en hopen dat het toch nog komt... Als ik de gezichten van die grootverbruikers zie dan vraag ik me weleens af of mdma hun denkvermogen serieus heeft aangetast.
Chasing the dragon heet dat, verstandig is het niet en vrij zinloos en toch zie en hoor je het mensen vaak doen met zo'n beetje elke mogelijke drug.Maar volgens mij is er bij veel mensen toch een soort stille hoop dat er bij het volgende snoepje weer die echte euforie is. Laten we wel wezen: dat gevoel of eerder die herinnering aan dat gevoel koppelen we aan 'mdma', of 'xtc'. En dat lijkt er toch wel erg op dat we (of tenminste: velen) een onrealistische verwachting hebben en dat verlangen zo sterk is dat compleet voorbij wordt gegaan aan enig intelligent denken.
3 x 127,5 = 382,50 mg MDMA. Dit is een flinke dosis. Normaal wordt aangenomen 1 tot 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht, maar ik moet niet de brave hendrik gaan uithangen omdat mijn keren dat ik veel te veel nam niet eens meer op twee handen te tellen zijn.
Jazeker heb ik dit. Bij mij is het zo dat ik nooit NIET heb gehallucineerd op MDMA. Soms heftiger dan andere keren. Meestal zijn het slechts verstoringen of schudden van beeld, floaters golvende objecten en kleurverstoringen, maar altijd gebeuren er rare dingen in mijn zicht. Ik herinner me bijvoorbeeld een keer dat ik een kano zag varen op de weg. Dit is echt geen grap. Ik had een aantal pillen genomen en ik wilde naar de snackbar gaan. Ik stond helemaal strak. Zo strak dat ik er eigenlijk niet echt meer van genoot. Ik zag de hele tijd mensen of dieren in de verte die heel duidelijk bewegen. Een soort schimmen die als je dichterbij komt lantaarnpalen of kliko's bleken te zijn. Ook ooit een keer een kat proberen te aaien, tot ik erachter kwam... er is helemaal geen kat. Ik had gewoon een kat super realistisch gehallucineerd. Dit was allemaal verre van prettig.
Wat ik probeer te zeggen, hallucineren op MDMA is niet heel raar. Je hebt een hoge dosis genomen. Dan is hallucineren zeker niet ondenkbaar. En geloof me, ik ben er niet trots op maar ik heb dossissen genomen die zeker 3x waren van wat jij hebt genomen (natuurlijk niet in een keer). Ik heb echt hele rare dingen gezien.
Ik zou je dosis volgende keren iets omlaag schroeven. Het is mij toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat wat iedereen altijd roept, meer is niet altijd beter, zeker opgaat voor MDMA. Het beste effect behaal je bij een lagere dosis. Bijnemen werkt vaak averechts. Het is een hele complexe drug die een hele complexe reactie op het lichaam veroorzaakt, en het is absoluut geen speelgoed.
Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die trippen van MDMA. Waarom is mij dat nog nooit overkomen.![]()
Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die trippen van MDMA. Waarom is mij dat nog nooit overkomen.![]()
Das het nadeel aan XTC. Op een gegeven moment neem je bij om het gevoel te behouden, al weet je gewoon dat dit niet werkt. Het is namelijk gewoon een heerlijk gevoel dat je vast wilt houden. Een paar pillen erbij gedurende avond, zonder enig effect, gaat gewoon makkelijk. Een overdosis is ook zo op die manier bereikt, al moet je dan wel heel ver gaan.maar als je idioot veel neemt dan zal het wel lukken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."