Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ontdekkingsreiziger zei: Lsd is mijn favoriete drug. Ga er met een open mind in en accepteer alles wat op je af komt. Zoek een rustige vertrouwde omgeving, zoals thuis (als dat kan) of buiten in de natuur. Ik ben er zo iemand die op lsd tegen een boom aan gaat liggen en zich gewoon uren laat vergaan (in de meest positieve zin van het woord). Ik ervaar dan dan mijn ziel opgenomen wordt door de natuur. Ik schreef laatst tijdens mijn trip: "Al komt een beer mij nu opeten, mijn ziel zal ongewogen blijven liggen." En dat omschreef goed hoe ik daar uren heb gelegen: volledige acceptatie van alles en "het niets zijn." Stay safe and have fun Klik om te vergroten... Omg dat klinkt wel amazing. Thanks voor de tip, er is hier dichtbij een hele mooie bos"
"Roze olifant zei: Hi! Leuk dat je LSD wil gaan proberen. Als het ook tevens je allereerste keer trippen is, zou ik voor 75-100 ug gaan, in ieder geval niet boven de 100. Ik heb die dosis zelf nooit geprobeerd met LSD, alleen heel laag ( rond de 55 ug) en juist wat hoger (>150 ug) maar daar tussenin is denk ik ideaal. LSD is potent en geeft op lagere dosissen al een kenmerkend effect, omdat het daarnaast ook heel lang duurt zou ik eerder riskeren dat je wat te bescheiden doseert dan te royaal, zodat je op je gemak kennis kunt maken met het gevoel en het niet te overweldigend wordt. Als je zeker wilt zijn van wat je binnenkrijgt zou je ALD-52 kunnen overwegen, dit geeft effecten die vrijwel identiek zijn aan LSD en omdat het een RC is weet je met grote zekerheid dat de aangegeven dosis correct is (is wel net iets minder potent dan LSD). Bij LSD heb je altijd die onzekerheid omdat ze het niet kwantificeren, vind ik persoonlijk een groot nadeel. Zeker als je nog niet ervaren genoeg bent om te herkennen wat verschillende doseringen doen kan het een vertekend beeld geven. Hou daar dus wel enigszins rekening mee. Veel plezier! Klik om te vergroten... Oke, heel erg bedankt voor de tips. Het is fijn om te horen dat het zo'n goede drug is. Ga het zeker proberen!!"
"Hi, Mn vriend en ik gaan een avondje uit in Amsterdam en gaan XTC gebruiken. Tips voor een club of iets?"
"Oke, thanks!"
"Hey allemaal, Ik heb me hier net aangemaald dus hoop het een beetje goed te doen. Ik heb al vaker drugs gedaan xtc en een keer mdma crystals, nog nooit een bad trip gehad of echt iets geks meegemaakt eigenlijk. Naja, afgelopen vrijdag zijn ik en mijn vriend naar een hotel geweest om XTC te doen (Netflix 255 mg). Dit hebben we al een keer eerder gedaan, dus het leek me leuk. Rond 20.00 uur nam ik een halfje, een uur later kwam ik al omhoog. Hij was best heftig in het begin, maar voelde me daarna geweldig. We hebben samen gedanst en over zoveel dingen gepraat, ik heb hierna nog 2 halfjes genomen. Toen ik op mn comedown kwam, rond 2 uur denk ik. Begin ik enge dingen te zien, het waren vooral mensen. In het hotel was een balkon waar we af en toe op gingen staan, en ik zeg telkens mensen. Een keer een man in een auto, iemand zag ik voorbij lopen, ik zag een groepje meisjes staan en iemand stond naar ons te staren. Ze waren heel detailed, het leek zo echt. Ze verdwenen alleen als ik tegen mijn vriend zei dat ik ze zag. Ik zag ook heel veel zwarte stipjes overal, ik dacht dat ze me aan het opeten waren, die zag mijn vriend ook toen ik het zei. Het enge was dat een keer toen we terug liepen in het hotel dacht ik een oude vrouw in onze hal te zien staan. Ze trilde met haar hand en probeerde onze badkamer deur open te doen. Hier schrok ik zo erg van, ik zei tegen mijn vriend ' Oh my god, er staat daar een vrouw'. Toen ik dat zei, staarde ze me heel lang en eng aan. Ik viel nog naar achter en me vriend stelde me gerust. Toen pas was ze weg. Ik was daarna best paranoid. Ook voordat ik ging slapen zag ik nog 3 mensen op ons balkon staan, dit heb ik proberen te negeren. Heeft iemand anders ooit zoiets meegemaakt? Zelf als ik er nu aan denk voel ik me nog best wel paranoide. Misschien heb ik teveel voor mn eigen doen gebruikt? Normaal zou ik hallucineren echt niet erg vinden, maar dit maakte me best bang en wil ook niet dat ik deze mensen de volgende keer ga zien. Hoop dat iemand tips heeft! Thanks"
"BasvanHoven zei: 3 x 127,5 = 382,50 mg MDMA. Dit is een flinke dosis. Normaal wordt aangenomen 1 tot 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht, maar ik moet niet de brave hendrik gaan uithangen omdat mijn keren dat ik veel te veel nam niet eens meer op twee handen te tellen zijn. Jazeker heb ik dit. Bij mij is het zo dat ik nooit NIET heb gehallucineerd op MDMA. Soms heftiger dan andere keren. Meestal zijn het slechts verstoringen of schudden van beeld, floaters golvende objecten en kleurverstoringen, maar altijd gebeuren er rare dingen in mijn zicht. Ik herinner me bijvoorbeeld een keer dat ik een kano zag varen op de weg. Dit is echt geen grap. Ik had een aantal pillen genomen en ik wilde naar de snackbar gaan. Ik stond helemaal strak. Zo strak dat ik er eigenlijk niet echt meer van genoot. Ik zag de hele tijd mensen of dieren in de verte die heel duidelijk bewegen. Een soort schimmen die als je dichterbij komt lantaarnpalen of kliko's bleken te zijn. Ook ooit een keer een kat proberen te aaien, tot ik erachter kwam... er is helemaal geen kat. Ik had gewoon een kat super realistisch gehallucineerd. Dit was allemaal verre van prettig. Wat ik probeer te zeggen, hallucineren op MDMA is niet heel raar. Je hebt een hoge dosis genomen. Dan is hallucineren zeker niet ondenkbaar. En geloof me, ik ben er niet trots op maar ik heb dossissen genomen die zeker 3x waren van wat jij hebt genomen (natuurlijk niet in een keer). Ik heb echt hele rare dingen gezien. Ik zou je dosis volgende keren iets omlaag schroeven. Het is mij toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat wat iedereen altijd roept, meer is niet altijd beter, zeker opgaat voor MDMA. Het beste effect behaal je bij een lagere dosis. Bijnemen werkt vaak averechts. Het is een hele complexe drug die een hele complexe reactie op het lichaam veroorzaakt, en het is absoluut geen speelgoed. Klik om te vergroten... Ja, het was idd veel te veel. Ik had ook gehoord dat veel nemen eigenlijk niet heel erg is, maar het bleek toch een tegenvaller. En inderdaad het is verre van prettig, hallucineren over leuke dingen maakt niet uit. Maar die mensen maakte me zo bang haha. Maar bedankt voor de tip. Weet ik in ieder geval dat het inderdaad aan de dosis lag!"
"acht.zes zei: Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die trippen van MDMA. Waarom is mij dat nog nooit overkomen. Klik om te vergroten... Hahaha misschien verschillend per persoon? Ik zag zoveel dingen die avond, zelf dingen die door de lucht vlogen enzo. Het was vreemd, maar intressant. Ookal vond ik die mensen die ik hallucineerde niet zo leuk"
"Hey Ik wil zo graag LSD proberen deze zomer! Hoop al een paar keer MDMA gedaan, mensen die ik ken doen nu LSD en zijn er zeer positief over. Hebben jullie tips? Hoe vonden jullie LSD?"
"Sofia87 zei: Cool! Ik had onlangs m'n 1e LSD-trip en die is me enorm goed bevallen! Enkele tips: - ik had een zegel van 150 ug (begonnen met de helft) en mij leek dit een ideale beginnersdosis; - mijn tripbuddy had veel ervaring met hallucinogenen, dat voelde al meteen een stuk veiliger aan; - stel een leuke playlist samen. Wij kozen voor klassieke muziek (kwestie van smaak) en dat was een schot in de roos. Enjoy! Klik om te vergroten... Thanks! Goede tips."
"Bas zei: In jouw geval, kls, denk ik dat je dit gewoon niet verwacht had, waardoor het dus tegenviel. Mocht je toch later weer XTC slikken (en ook te veel om wat voor reden), dan denk ik dat je er geen problemen mee hebt. . Klik om te vergroten... Ja, ik denk het ook. Ik denk dat ik er gewoon vrij paranoide door werd en dat was dus niet chill hahahah. Maar misschien als ik gewoon wat positiever erover nadenk volgende keer word het ook niet zo 'eng'."