#1
440mg mdma en 700mg speed is ook wel overdreven veel, buiten dat het heel slecht voor je is lijkt me het feest er ook niet leuker op worden inderdaad.
Lijkt gewoon op iets normaals wat je krijgt als je gebruikt. Hoeveel had je op?Afgelopen zondag heb ik iets raars ervaren, ik gebruikte zoals ik wel vaker doe gewoon xtc en speed. Ging de hele dag lekker maar tegen de endshow aan gebeurde er wat raars ik ging overal bekende gezichten zien alsof het me vrienden waren maar als ik naar ze toe liep waren het in een keer hele andere mensen.
Is dit een bad-trip, of was het wat anders en waardoor kan dit gekomen zijn.
Schijnbaar niet genoeg, want je kan nog meer dingen zien met meer XTC. ;pLijkt gewoon op iets normaals wat je krijgt als je gebruikt. Hoeveel had je op?
Ja daar weet ik alles van. :PSchijnbaar niet genoeg, want je kan nog meer dingen zien met meer XTC. ;p
het is maar hoe je het ervaart ( dyslexie confirmed ) rightWaarom zou dit een bad trip zijn?
Ja dat snap ik, maar vroeg het aan de TS omdat ik nergens in die post zag staan dat het een negatieve ervaring geweest zou zijn. Dus vandaar dat ik de link met een bad trip in deze context niet snap.het is maar hoe je het ervaart ( dyslexie confirmed ) right
Ja dat snap ik, maar vroeg het aan de TS omdat ik nergens in die post zag staan dat het een negatieve ervaring geweest zou zijn. Dus vandaar dat ik de link met een bad trip in deze context niet snap.
440mg mdma en 700mg speed is ook wel overdreven veel, buiten dat het heel slecht voor je is lijkt me het feest er ook niet leuker op worden inderdaad.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."