Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip?

Bad trip?

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
440mg mdma en 700mg speed is ook wel overdreven veel, buiten dat het heel slecht voor je is lijkt me het feest er ook niet leuker op worden inderdaad.
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen zondag heb ik iets raars ervaren, ik gebruikte zoals ik wel vaker doe gewoon xtc en speed. Ging de hele dag lekker maar tegen de endshow aan gebeurde er wat raars ik ging overal bekende gezichten zien alsof het me vrienden waren maar als ik naar ze toe liep waren het in een keer hele andere mensen.

Is dit een bad-trip, of was het wat anders en waardoor kan dit gekomen zijn.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
oeh lastig te zeggen, een bad trip gebeurd meestal doordat je niet meer/ of niet loslaat en controle probeert te grijpen. daarintegen zou ik eenbadtrip niet op deze manier omschrijven zoals jij nu doet. als jij het negatief ervaarde is het een bad trip. zoals ik al eerder zei meestal krijg je een bad trip doordat je dus niet loslaat maar het kan ook komen doordat er negatieve gedachten in je hoofdspeelt. probeer voortaan gewoon los te laten en mee tegaan in ander mans vibe als je dit gevoel hebt en niet je eigen vibe proberen te verbeteren. soms is meegaan met de flow beter dan je eigen flow maken.

ik ben daarintegen zelf nog nooit bad gegaan tijdens gebruik van xtc. dus als er mogelijk andere redenen zijn kunnen andere mensen die zelf hiermee ervaring mee hebben dit delen.

in order to control the water you have to become the water - bruce lee
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit zijn gewoon effecten die optreden als je vaker xtc gebruikt, wat aan de hoge kant doseer of gewoon erg moe was.

De psychedelische natuur van mdma komt dan naar boven, en je hersenen zien dingen die op dat moment logisch lijken.

Anderen zien vaak allemaal dranghekken en sta-tafelsstaan, zelf zie ik op de fiets naar huis altijd voor en achter me honden/konijnen/whatever als schaduwen de weg oversteken. :)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beukende Bambi zei:
Afgelopen zondag heb ik iets raars ervaren, ik gebruikte zoals ik wel vaker doe gewoon xtc en speed. Ging de hele dag lekker maar tegen de endshow aan gebeurde er wat raars ik ging overal bekende gezichten zien alsof het me vrienden waren maar als ik naar ze toe liep waren het in een keer hele andere mensen.

Is dit een bad-trip, of was het wat anders en waardoor kan dit gekomen zijn.
Klik om te vergroten...
Lijkt gewoon op iets normaals wat je krijgt als je gebruikt. Hoeveel had je op?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Lijkt gewoon op iets normaals wat je krijgt als je gebruikt. Hoeveel had je op?
Klik om te vergroten...
Schijnbaar niet genoeg, want je kan nog meer dingen zien met meer XTC. ;p
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom zou dit een bad trip zijn?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bas zei:
Schijnbaar niet genoeg, want je kan nog meer dingen zien met meer XTC. ;p
Klik om te vergroten...
Ja daar weet ik alles van. :P
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Waarom zou dit een bad trip zijn?
Klik om te vergroten...
het is maar hoe je het ervaart ( dyslexie confirmed ) right
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Quinn zei:
het is maar hoe je het ervaart ( dyslexie confirmed ) right
Klik om te vergroten...
Ja dat snap ik, maar vroeg het aan de TS omdat ik nergens in die post zag staan dat het een negatieve ervaring geweest zou zijn. Dus vandaar dat ik de link met een bad trip in deze context niet snap.
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Ja dat snap ik, maar vroeg het aan de TS omdat ik nergens in die post zag staan dat het een negatieve ervaring geweest zou zijn. Dus vandaar dat ik de link met een bad trip in deze context niet snap.
Klik om te vergroten...

Het was meer dat ik echt aan het space was. Beetje zonde aangezien ik op een festival stond als ik gwn thuis op de bank zat had ik het wel fijn gevonden.

Ook omdat ik dit niet aan zag komen raakte ik een beetje in paniek wat natuurlijk het domste is.

Had 2 pillen op van 220 mg en iets van 0,7 gram pep getest op 59%.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat je gewoon wat veel hebt gebruikt. 440mg mdma en 700mg speed is natuurlijk erg veel voor op ene dag. Dan kan je lichaam en geest gekke dingen met je doen.
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben er ook echt niet trots op hoeveel ik heb gebruikt en ga het ook zeker nooit meer doen. Is een domme fout geweest en heb er echt van geleerd.

Heb niet echt last van katers na drugs, me mond is wel helemaal kapot maar daar heb ik altijd last van.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met 440mg mdma vind ik het nog knap dat je alleen vrienden zag , en nog niet zwaarder aan het hallucineren was. :tongueout:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooie combo :thinking: Het hallucineren bleef nog rustig dan. Het was geen badtrip maar zal het wel een bad kater worden of ben je iemand die daar geen last van heeft?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit is geen bad trip maar simpelweg een royale overdosis MDMA/speed. Maar dat had je zelf toch ook wel enigszins kunnen bedenken neem ik aan. :wink:
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#17
somebody wanted to slowly die deep inside. . . damm zoveel heb ik nog nooit iemand zien innemen. . . 1,1 g harddrugs in je lichaam lets go
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
440mg mdma en 700mg speed is ook wel overdreven veel, buiten dat het heel slecht voor je is lijkt me het feest er ook niet leuker op worden inderdaad.
Klik om te vergroten...

Feest was ook echt niet leuk kan nog amper iets van de dag herinneren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."