#1
Ja natuurlijk niet echt verstandig, maarja wie zijn wij om jou tegen te houden
Ben wel benieuwd waarom je de laatste keer 0.25 pil nam? Neem aan dat je daar amper iets van voelt?
Beste,
Ik heb afgelopen maanden het volgende gebruikt:
Half februari - 0,5 pil
Begin maart - 1,5 pil
Eind maart - 0,25 pil
Pil is gedoseerd +/- 180gr
Nu vraag ik me af in hoeverre jullie dit kwaad vinden kunnen,
Ik geef je gelijk, alleen in welke mate zal dan de serotonine voorraad elke keer compleet leeggetrokken worden? Het herstel is uiteraard cruciaal maar wat heeft het voor nut om dan bijvoorbeeld 120mg te nemen op een avond tegen 40 mg als deze voorraad toch leeg gaat bij elke dosering zoals je zegt?Wat een reacties...
Lijkt me idd niet heel handig zovaak te gebruiken. Maar om eerlijk te zijn deed ik het ook. Probeer zelf het gebruik nu wat te minderen. Het is soms ook zo leuk natuurlijk
Niet alleen voor je gezondheid is het slim, ook om geen tolerantie op te bouwen. Voor je het weet wil je het eens gebruiken en is het effect er niet meer.
Het zal nu niet zoveel kwaad hebben gedaan denk ik. Maar doorgaan op dit tempo zou dat wel doen. Ookal is de dosering niet super hoog, alsnog put je telkens je serotoninevoorraad leeg. Wat ook niet goed voor je is.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om of wij het kwaad vinden kunnen of jijzelf het kwaad vind kunnen. Het kan kwaad als je vaak gebruikt. Zeker als je dit lange tijd doet. Ik hoop dat je dat al wist, want anders zou ik gebruik sowieso afraden voor je dat weet en helder hebt waar dat kwaad voor zou kunnen
Lees vooral eens diverse sites door, en informeer je goed.![]()
Mensen denken vaak dat 1 pil (200mg) 100% serotonine leeg trekt en dan 0,5 pil (100mg) 50% serotonine leeg trekt, 0,25 pil 25% serotonine leeg trekt. Dat is ook de reden waarom al die mongolen 4-FA misbruikten totdat ze er een herseninfarct aan over hielden.Ik geef je gelijk, alleen in welke mate zal dan de serotonine voorraad elke keer compleet leeggetrokken worden?
Interessante benadering, wat is dan eigenlijk het 'extra effect' als men dus 200mg gebruikt omdat er meer als 100 % aanwezige serotonine verbruikt wordt, er kan dan toch niet meer vrijgegeven worden, dit zal dus resulteren in een langer herstel?Mensen denken vaak dat 1 pil (200mg) 100% serotonine leeg trekt en dan 0,5 pil (100mg) 50% serotonine leeg trekt, 0,25 pil 25% serotonine leeg trekt. Dat is ook de reden waarom al die mongolen 4-FA misbruikten totdat ze er een herseninfarct aan over hielden.
Het is echter waarschijnlijk realistischer te stellen dat 1 pil (200mg) 140% serotonine leeg trekt, 0,5 pil (100mg) 80% serotonine leeg trekt en 0,25 pil (50mg) 50% serotonine leeg trekt. Het verloopt in ieder geval lange na niet lineair zoals veel mensen lekker krom redeneren.
Een hardere euforische piek, serogene effecten die vrij abrupt ophouden en geen afterglow.wat is dan eigenlijk het 'extra effect' als men dus 200mg gebruikt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."