#1
Uhm okay, maar denk je dat ik met 1 mg dan wel zeker weten wakker word van mijn (harde) wekker, tien uur na inname? Dat ik wel belangrijk namelijk haha, ik moet me niet verslapen :PPsychedelibee zei:Gewoon met 1mg beginnen inderdaad, waarschijnlijk is het genoeg. Ik zou persoonlijk met speed op eerder 2 a 3 mg etizolam nemen, maar ik ben dan ook nogal groot en zwaar.
Halverwege de nacht bijnemen is niet aan te raden inderdaad als je 14 uur na inname weer fris wilt zijn. Zelfs kortwerkende benzo's blijven lang door gaan als je de dosis wat te hoog inzet. Ik heb mij ook al meerdere keren verslapen door benzo's, gelukkig had ik nooit belangrijke afspraken.
