#1
IK zou persoonlijk wel bij 1 milligram in slaap vallen, maar ik ben dan ook best gevoelig voor de meeste benzo's. Zou gewoon 1 milligram onder je tong leggen, in bed gaan liggen en als je binnen een half uur niet slaapt er nog eentje bij doen. ![:)]()
Heb pilletjes van 1mg besteldBobsacamano zei:Ik vind het de meest relaxte non invasieve benzo om te slapen na speed of andere upper. Neem wel gewoon eerst middels een oplossing eerst 1mg (net zoals je 2C-I verhaal) kan je dan na 30 minuten de slaap nog niet vatten neem dan nog 1mg. In het begin heb je niet zoveel nodig![]()
Als je het puur voor het slapen na speed wilt gebruiken zou ik inderdaad met 1mg beginnen. Je kan altijd nog wat bijnemen. Hoe minder je neemt, hoe minder suf je nog wakker wordt de volgende dag.ZERO- zei:Heb pilletjes van 1mg besteldBobsacamano zei:Ik vind het de meest relaxte non invasieve benzo om te slapen na speed of andere upper. Neem wel gewoon eerst middels een oplossing eerst 1mg (net zoals je 2C-I verhaal) kan je dan na 30 minuten de slaap nog niet vatten neem dan nog 1mg. In het begin heb je niet zoveel nodig![]()
Ik heb trouwens verder eigenlijk nog nooit benzo's op.
Uhm okay, maar denk je dat ik met 1 mg dan wel zeker weten wakker word van mijn (harde) wekker, tien uur na inname? Dat ik wel belangrijk namelijk haha, ik moet me niet verslapen :PPsychedelibee zei:Gewoon met 1mg beginnen inderdaad, waarschijnlijk is het genoeg. Ik zou persoonlijk met speed op eerder 2 a 3 mg etizolam nemen, maar ik ben dan ook nogal groot en zwaar.
Halverwege de nacht bijnemen is niet aan te raden inderdaad als je 14 uur na inname weer fris wilt zijn. Zelfs kortwerkende benzo's blijven lang door gaan als je de dosis wat te hoog inzet. Ik heb mij ook al meerdere keren verslapen door benzo's, gelukkig had ik nooit belangrijke afspraken.
Ja okay, dan zal het wel goed komen. Ik zet er wel drie dan. ThanksFool zei:Normaliter wel, als ik me verslaap op etizolam slaap ik eerder 8 uur ipv de geplande 6. :P
(Voor de zekerheid een aantal wekkers zetten is natuurlijk nooit een slecht idee)
Okay, goed om te weten! Zal het dan zeker bij 1 of maximaal 1,5 mg houden (als die dingen door de helft te krijgen zijn)Psychedelibee zei:Als je er 3 zet komt het wel goed inderdaad. Etizolam werkt ook niet heel lang, zolang je de dosis beschaafd houdt. Als je het bij 1mg houdt zal je na een normale nacht slapen wel weer redelijk nuchter zijn.
DankjewelFool zei:Veel plezier op je feestje!![]()
Goedemorgen zeg!SmartieAndMe zei:je dosis klinkt vrij laag dus inderdaad 1 en mocht het nodig zijn nog 1. Ik heb geslapen na zo'n 250mg speed en etizolam zo'n 2 uur na laatste dosis, dat was 2 mg.
Moet lukken dus met die hoeveelheden![]()
Dat is precies de reden waarom ik tot dusver nog nooit eitzolam (of een andere benzo(ja etizolam is geen benzo, weet ik)) heb gebruikt, om de grens om speed te gebruiken niet nog verder te verlagen. Te frequent speedgebruik icm benzo's zit je ook niet op te wachten. Ik zit wel te denken om er een blijver van te maken, met een maximum van tweemaal per maand etizolam. De overige keren moet ik dan maar doorhalen.ZERO- zei:Goedemorgen zeg!SmartieAndMe zei:je dosis klinkt vrij laag dus inderdaad 1 en mocht het nodig zijn nog 1. Ik heb geslapen na zo'n 250mg speed en etizolam zo'n 2 uur na laatste dosis, dat was 2 mg.
Moet lukken dus met die hoeveelheden![]()
Jeetje, waarom wist ik niet eerder dat dit bestond. Mijn grootste drempel om pep te gebruiken is dat ik dan een hele nacht niet slaap (ookal neem ik het overdag), en dan weer een hele week naar de kloot ben vanwege de moeheid. Daarom doe ik het maar 1 of 2 keer per jaar(ook wel weer goed trouwens)

Maar ookal slaap je wel, als je hoger gaat doseren ga je toch sowieso nog wel brakker zijn dan wanneer je laag doseert toch? Het is toch niet zo dat als je wel die paar uurtjes slaapt dat je de volgende dag compleet fris en fruitig bent? Neem aan dat je sowieso nog wel wat negatieve effecten hebt dan van een hele nacht stampen.ooscaar zei:Wetend dat je etizolam in huis hebt, ben je warschijnlijk ook geneigd om wat hoger te gaan doseren met speed, want de motivatie om laag te doseren omdat je anders niet slaapt, valt dan een beetje weg.
Ik heb voor mijn doen vannacht een hoge dosis gedaan, zo'n 60 mg zuiver berekend. Na 1 mg kon ik ook gewoon echt niet slapen. De tweede onder mijn tong gelegd en met 10 minuutjes was ik weg. Ik heb zo een zes uur geslapen en merk geen vaagheid door de etizolam, en ben absoluut niet brak. Ik voel me zelfs uitgerust. Ik ben dus na 60 mg zuiver berekend en mezelf platgooien met etizolam gewoon fris en ik voel me lekker. Maar als ik 20 mg zuiver berekend neem, slaap ik misschien twee uurtjes en voel ik me de zondag superkut, en maandag en dinsdag brak. Na deze ene keer kan ik dus wel concluderen dat dit een ideaal middel is om de brakheid door speed (en 4-fmp bijvoorbeeld) weg te nemen.ZERO- zei:Maar ookal slaap je wel, als je hoger gaat doseren ga je toch sowieso nog wel brakker zijn dan wanneer je laag doseert toch? Het is toch niet zo dat als je wel die paar uurtjes slaapt dat je de volgende dag compleet fris en fruitig bent? Neem aan dat je sowieso nog wel wat negatieve effecten hebt dan van een hele nacht stampen.ooscaar zei:Wetend dat je etizolam in huis hebt, ben je warschijnlijk ook geneigd om wat hoger te gaan doseren met speed, want de motivatie om laag te doseren omdat je anders niet slaapt, valt dan een beetje weg.
Dat denk ik ook. Het echte risico zit hem er natuurlijk in dat je een gecombineerde speed- en benzoverslaving opbouwt. Maar goed, ik let sowieso al goed op mezelf dat ik niet te vaak speed doe, en dat gaat me tot nu toe prima af. En niet te vaak speed zorgt dus in mijn situatie ook voor niet te vaak benzo's.Fool zei:Het lijkt mij trouwens ook dat de verslavingsgevoeligheid van het gebruik van benzooi vele malen lagen licht als je het enkel functioneel gebruikt om na (afrequent) speedgebruik te kunnen slapen, in plaats van het óók recreatief gebruiken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."