#1
Dat is precies de reden waarom ik tot dusver nog nooit eitzolam (of een andere benzo(ja etizolam is geen benzo, weet ik)) heb gebruikt, om de grens om speed te gebruiken niet nog verder te verlagen. Te frequent speedgebruik icm benzo's zit je ook niet op te wachten. Ik zit wel te denken om er een blijver van te maken, met een maximum van tweemaal per maand etizolam. De overige keren moet ik dan maar doorhalen.ZERO- zei:Goedemorgen zeg!SmartieAndMe zei:je dosis klinkt vrij laag dus inderdaad 1 en mocht het nodig zijn nog 1. Ik heb geslapen na zo'n 250mg speed en etizolam zo'n 2 uur na laatste dosis, dat was 2 mg.
Moet lukken dus met die hoeveelheden![]()
Jeetje, waarom wist ik niet eerder dat dit bestond. Mijn grootste drempel om pep te gebruiken is dat ik dan een hele nacht niet slaap (ookal neem ik het overdag), en dan weer een hele week naar de kloot ben vanwege de moeheid. Daarom doe ik het maar 1 of 2 keer per jaar(ook wel weer goed trouwens)
Maarja, zo lang je niet te frequent gebruikt, is het natuurlijk onzin om de hele nacht door te halen en de halve week brak te zijn als dat niet nodig is. Die acht uurtjes superlage kwaliteit slaap brengen je dan toch wat verder denk ik
