#1
Nee, zo simpel werkt het niet. Iemand met een goed functionerend serotonine systeem kan alsnog geen euforie ervaren op een (voldoende hoge) mdma dosering. Het vrijkomen van serotonine staat niet gelijk aan het ervaren van euforie.
Dat kwartje was waarschijnlijk te weinig om te starten.
Waarschijnlijk had je te weinig. Wat ik zelf met MDMA merk is dat als je bijneemt het vaak niet zoveel effect heeft, je krijgt met name de negatieve effecten (strak staan, met je kaken klapperen) erbij.
Je kunt beter gewoon met een juiste dosering beginnen en daar de rest van de avond mee doen dan telkens bijpakken. Heb je veel meer aan, en je hebt minder kans dat je een grote hoeveelheid in je lichaam pompt en daar een flinke kater aan overhoud. Je zegt zelf dat je 2 pillen van 180 mg had ingenomen, dat is 360 mg en dat is echt een vèèl te hoge dosering voor je lichaam. Als je dat in 1x had ingenomen had je daar zeker wel iets van gemerkt, nu (bijna?) niks terwijl je wel je hersenen hebt "gefried" ermee. Gevaarlijk
Onthoud ook dat bijpakken op MDMA sowieso weinig zin heeft. Ook al zit je op de piek op de gewenste dosering. We zouden allemaal wel willen dat het wat langer werkt, want het voelt zo chill. Maar helaas..
Ik heb gister nog 2 keer een halve op. Dat bijdoseren werkte toch prima nadat ik van de 1e helft zowat nuchter was, en kon ik de rest van het feestje weer goed door.Onthoud ook dat bijpakken op MDMA sowieso weinig zin heeft. Ook al zit je op de piek op de gewenste dosering. We zouden allemaal wel willen dat het wat langer werkt, want het voelt zo chill. Maar helaas..
Doe je voorzichtig met je brein Kevintje? Bedoel t goed he maar je hebt pas geleden heel veel mdma in 1 weekend gebruikt. En nu alweer. Het is up-to-you hoor maar bedoel t gewoon als goed advies.Ik heb gister nog 2 keer een halve op. Dat bijdoseren werkte toch prima nadat ik van de 1e helft zowat nuchter was, en kon ik de rest van het feestje weer goed door.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."