#1
Ik gebruik nu ongeveer 14 maanden ritalin, ik heb ADD dus ik gebruik het om me te kunnen concentreren. In het begin leek het goed te werken en was ik er wel te vreden mee, maar sinds een tijdje leek het steeds minder effectief te gaan werken. In plaats van het slikken van ritalin snuif ik het. Dit werkt wel goed maar veel korter, heb verder ook last van bijwerkingen zoals: Stress als ik het niet gebruik, trillende handjes tijdens het gebruik en het allervervelendste zijn nog wel de hartkloppingen. Soms heb ik letterlijk het gevoel dat mijn borstkas gaat knappen. Hebben meer mensen hier last van? Mensen die ook ritalin gebruiken, deel je ervaring met het middel. Want ik weet zeker dat ik niet de enige ben die problemen ervaart met ritalin.
