Je bent een keer eerder flauwgevallen van XTC, je leest je in en neemt hierna alsnog een hogere dosis dan wordt aangeraden. Je gokt met doseringen, combineert verschillende pillen, je weet dat je de 'eerste high' niet kan terug krijgen, maar toch wil je weten hoe je wél weer die eerste high terug kan krijgen. Bijnemen heeft weinig nut, je startdosis bepaalt hoe en wat de trip gaat worden. Bovendien heb je kans dat je door het bijnemen je het juist erger maakt ipv leuker, wat dan alles verpest. Vraag me af of je wel uberhaupt advies wil en er wat mee doet. Jouw motto is waarschijnlijk: 'niks riskeren, alles combineren'. lol
Naja, mijn advies dan maar: eet goed! Je doseringen zijn te hoog, maar is totaal geen overdosis. Je zorgt serieus slecht voor jezelf, al denk je dat je het goed doet. Ga eten, gezond leven, neem extra dagen vrij rondom gebruik. Direct na werk of stress drugs nemen kan ervoor zorgen dat in de comedown al die ellende voorbij komt en je je neerslachtig gaat voelen. Drugs gebruik versterkt je emoties, XTC helemaal. Voel je je goed? Dan wordt dit gevoel sterker door XTC. Voel je je niet goed? Dan ga je je alleen maar slechter voelen.
Echter lees ik zo vaak over mensen die bijpakken en waarbij het wél goed gaat, dat er volgensmij toch wel een kern van waarheid in moet zitten dat er toch nog een licht "love gevoel" bereikt kan worden voor langere tijd.
Op een gegeven moment is het gewoon genoeg toch? Leuk is leuk geweest, je kan niet eeuwig in dat love gevoel blijven hangen. Je bent je van geen kwaad bewust, al zeg je wéér het tegenovergestelde.
Je wilt dat gevoel vast houden, wat niet kan, je wilt er alles aan doen om dat vast te houden en als je hierdoor strak komt te staan, maakt dit je niet uit. Terwijl strak staan juist gebeurt na al die symptonen tijdens de piek: zweten, warm, dorst, spierpijn, etc. Dat dus al aangeeft dat je op een bepaalde grens zit. En hierna volgen andere bijwerkingen: overgeven, bewusteloosheid, paniek, angstaanvallen, neerslachtigheid, etc.
Jouw dosering zou eigenlijk niet meer dan 75mg moeten zijn, maximaal 100mg. En dat zonder bij te nemen. Bespaar jezelf de vragen van waarom dat love gevoel niet terugkwam bij het bijnemen door gewoon niet bij te nemen. Stap uit je luie bed en blijf daar niet uren hangen lol. Als je dan uiteindelijk opstaat is het vrij logisch dat je duizelig wordt. Hierna val je flauw, das ook niet zo gek inderdaad. Bespaar je vriend de angst om jou te moeten reanimeren en stop voorlopig met drugs, je gebruikt niet verantwoordt.