#1
ik weet niet hoor
ik neem nu al een week of 2 zopidem, omdat ik ondrr verschrikkelijke stress sta en snachts anders totaal niet kan slapen.
NU heb ik nog niet meegemaakt dat ik begon te hallucineren. Wel was het zo dat ik gistrern een 15mg heb ingenomen en niet na een 15 minuten maar na een uur naar bed ben geweest. Ik was de tijd uit het oog verloren.
Laat ik zeggen dat het maar goed was dat mijn vriend bij me was. Ik snapte niks meer van wat mijn vriend me zei, al weet ik dat het wss wel belangrijk zal geweest zijn. (hij zei me dat ik op niks kon reageren zoals het moest). IK zag hem praten maar hoorde niks. En kon zelf niet meer opstaan, had geen 'wil' meer over mijn lichaam. Kortrom, ik was gewoon een zak patatten.
Ik wil maar zeggen dat ik niet echt kan geloven dat je hiervan kan halluniceren. ANDERE effecten ok, maar hallunicineren gaat toch wat ver denk ik. (en als je iets weet over dit middel, dan zou je moeten weten dat dit gebruit wordt om waanbeelden (bv bij mensen met een mentale handicap) tegen te gaan.
greetz
ik neem nu al een week of 2 zopidem, omdat ik ondrr verschrikkelijke stress sta en snachts anders totaal niet kan slapen.
NU heb ik nog niet meegemaakt dat ik begon te hallucineren. Wel was het zo dat ik gistrern een 15mg heb ingenomen en niet na een 15 minuten maar na een uur naar bed ben geweest. Ik was de tijd uit het oog verloren.
Laat ik zeggen dat het maar goed was dat mijn vriend bij me was. Ik snapte niks meer van wat mijn vriend me zei, al weet ik dat het wss wel belangrijk zal geweest zijn. (hij zei me dat ik op niks kon reageren zoals het moest). IK zag hem praten maar hoorde niks. En kon zelf niet meer opstaan, had geen 'wil' meer over mijn lichaam. Kortrom, ik was gewoon een zak patatten.
Ik wil maar zeggen dat ik niet echt kan geloven dat je hiervan kan halluniceren. ANDERE effecten ok, maar hallunicineren gaat toch wat ver denk ik. (en als je iets weet over dit middel, dan zou je moeten weten dat dit gebruit wordt om waanbeelden (bv bij mensen met een mentale handicap) tegen te gaan.
greetz
op wat armani7 zei, bromazepam (ik neem de 6mg) valt lekker te combineren met xtc of speed.in het stappen vroeger nam ik ze gewoon door elkaar (niet met speed) bij speed gebruikte ik als ik wilde slapen.wat oooh zo lekker spacen was vroeger was echt héél veel speed en dan Flunitrazepam nemen (een stuk of 2 van die groene
)het is een trip maar dan zonder de risico van bad-trip,of beter gezegd zat zijn met hallucinaties