Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Hoi vorige week was het druk op het werk, lang verhaal kort, ben naar de dokter geweest voor slaappillen want ik moest heel de week en weekend dagen van +14u kloppen Hij schreef me (met wat tegenzin) benzo's voor, lormetazepam van 2 mg Heel de week stevig die pillen genomen,, de laatste 2 dagen zat ik aan 4,5 pilletje om in slaap te geraken... Niet zo slim weet ik, maar ik wen nogal al snel aan die dingen Deze nacht niets genomen, want de drukke werkweek is voorbij, maar voel me nu echt lusteloos, depressief..... Beetje zoals een mdma comedown... Kan dit al van een week (stevig) benzo's nemen zijn ? Ik weet dat als je ze voor lange pernodengebruikt een echte afkick ervan kunt hebben Greets"
"Heb zo eens 2 pilletjes van me pa genomen, had de hele koekenkast leeg gegeten, en een oud computerscherm ( zo een zwaar oud model jaren 90 met beeldbuis van 21" ) uit de kelder gehaald en naast me in bed gelegd Wist er niets meer van en de kat bekeek me vreemd Raar !"