Oh wat leuk! De eerste keer XTC of MDMA blijft je altijd bij - die is namelijk het heftigst en het fijnst
![:hearteyes:]()
Wat ik hierboven nog kan aanvullen: Magnesium. Even een magnesium pil of poeder oplossing in een glas water innemen voordat je de drugs inneemt helpt aanzienlijk. Je gaat minder met je kaken klemmen, en je kater is ook iets minder heavy. Ik neem zelf altijd graag voor mijn XTC gebruik magnesium, en erna. Veel fruit eten ook bij je kater de volgende dag, en zalm. Zorg dat je dat in huis hebt. Ik neem zelf ook vaak even een vitaminepil in als ik een kater heb.
Vermijdt het liefst toch wel kauwgom. Het is heel fijn bij het kaken klemmen, maar het wordt ook erger (omdat het zo fijn is)
Wees je bewust van je tong en je wangen tijdens gebruik dat je daar niet op gaat kauwen, want je kan echt je wangen kapot kauwen waar je vervolgens nog een week last van kunt hebben. Zorg dat je genoeg drinkt, maar niet teveel. 1 glas water per uur wordt altijd aangeraden. Neem elk uur ook even een pauze, ga even buiten staan zodat je ook wat afkoelt. Waarschijnlijk ga je veel dansen op zo'n feest, dus de kans op oververhitting neemt toe.
Ga voordat je je kristallen/poeder/pil inneemt ook nog even naar het toilet en zorg dat je goed bent uitgeplast. Het kan voorkomen dat je een paar uur niet meer kunt plassen - dit is volkomen normaal, veel mensen hebben hier last van. Ijsjes zijn goed voor je inderdaad. Het hydrateert, het is koud, en het is lekker op MDMA. Roken is ook extra fijn, dus zorg dat je een extra pakje meeneemt; maar alleen als je sowieso al rookt natuurlijk
![:wink:]()
Vooral menthol is heel lekker vind ik zelf. Zorg dat je de dag na het feest vrij bent en geen verplichtingen hebt, want de kater is niet te min. Soms wordt ook 5-HTP aangeraden. Dit helpt bij je kater. Kijk hiermee uit, want hier kun je namelijk het serotonine syndroom opwekken. Zelf gebruik ik dit niet, niet ervoor en niet erna, gewoon helemaal niet. Ik ben namelijk veel te bang voor het serotonine syndroom... Je hebt een fijne avond, dus accepteer de kater ook zoals die is. Ga geen extra risico nemen met dat spul.
Verder wens ik je alvast een hele fijne avond toe!! Super leuk om te lezen dat je het gaat doen, MDMA is fantastisch en deze ervaring zal je altijd (positief) bij blijven. Laat je ons even weten hoe het was?
![:wink:]()