Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hier http://www.toxicologie.org/monografieen/frametox.asp of http://www.inchem.org/"
"een od bij ghb bestaat helemaal niet fabeltje je gaat gewoon pitten ik zou dan al 1000x gestorven zijn hehe MODBRAK: Is wel degelijk mogelijk, is maar net wat jij onder 'gewoon slapen' bedoeld. Pas op voor dit spul, is geen speelgoed en gebeuren helaas al teveel ongevallen mee! Een gewaarschuwd man telt voor twee! Let allemaal goed erop dat je niet teveel neemt en liefst nooit met alcohol in combi.."
"jah nog ff als je een eetlepel zout neemt ben je ook dood als je 4 liter water in een uur drinkt ben je ook dood als ... en met die toxiteit van ghb valt t wel mee de eerste dode moet nog geteld worden"
"Modknip, even wat niet klopende en zelfs gevaarlijk advies weggehaald. GHB kan tot een od resulteren al helemaal hoe het hier stond in combi met benzo's, en drank. Pas op hiervoor allen!"
"ik denk bij iedere opiaat"
"dat klinkt behoorlijk eng zou maar stoppen dan het heet Idiopathische trombocytopenische purpura http://en.wikipedia.org/wiki/Idiopathic ... ic_purpura"
"weet je wat je moet doen je moet die tabletten onder je tong leggen veel beter dan snuiven en van afbouwen weet ik niks bij mij is het altijd veel is lekker meer is beter"
"'gewoon onder je tong laten oplossen"
"dan gaat je neus eraan die pillen zijn niet bedoeld om te snuiven"
"bromozepam bang u r in a coma!!"