Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb laatst een documantaire gekeken op youtube (How drugs word: xtc) en daarin zat een stukje over oxytocine dit is een stofje in je hersenen waarvan je gaat knuffelen. nu weet ik van nu.nl dat er een neusspray was waarin oxytocine zat. dus bedacht ik me, is het misschien een leuk idee om eens flink wat syntocinon te snuiven voor een feestje? (ik heb namelijk adhd en alle stimulantia partydrugs werken bij mij alleen maar verrustend en psychedelica vind ik niet zo leuk op feestjes) is dit een leuk idee of alles behalve de moeite waard?"
"ik heb vaker gelezen van mensen die adhd hadden en lsd namen en daarna veeel beter zijn gaan presteren op school. iemand ervaring ?"
"mensen met ad(h)d hebben een tekort aan dopamine (dit regelt de beweegelijkheid en concentratie) de medicijnen voor adhd; ritalin, concerta en andere zwik (allemaal op basis van methylfenidaad) zorgen dus voor een betere toevoer van dopamine. datzelfde gebeurt bij gewone mensen maar omdat zij al een fatsoendelijke dopamine toestroom hebben gebeurt het volgende; de dopamine komt met grotere hoeveelheden vrij de dopamine blijft langer los in de hersenen doordat er veel dopamine loskomt word de toevoer van adrenaline ook getriggerd. hierdoor gaat je bloeddruk omhoog en word je alerter. hetzelfde gebeurt als je cocaïne snuift. alleen dan vele malen kleiner. dus je voelt je íets drukker en íets vrolijker etc etc etc."