#1
Rijd je ook auto, brommer, o.i.d.?
• Druppels voor oraal gebruik: fles met 20 ml kleurloze oplossing. 10 druppels komen overeen met 0,25 mg alprazolam.Dunnetjess33 zei:Psychedelibee zei:Cold turkey stoppen met benzo's is gevaarlijk en kan zelfs dodelijk zijn. Als iemand langdurig benzo's heeft gebruikt moet er dus worden afgebouwd. Afbouwen is dan weer het beste met een langwerkende benzo ivm een stabielere bloedspiegel. Laat xanax nou net een kortwerkende benzo zijn en diazepam juist een langwerkende.Dunnetjess33 zei:Kan dat niet beter zonder Diazepam oid? Zonder vervanger van je verslaving? Ik weet wel dat dat voor vele verslavingen geldt maar of dat met Xanax etc ook zo werkt weet ik niet.
Lang verhaal kort, afbouwen van benzo's wordt meestal met diazepam gedaan.
Aha! Bedankt voor de uitleg. Ik wist dat niet want ik heb nog nooit een benzo gebruikt. Nu weet ik dat.![]()
Je vraag was me niet helemaal duidelijk. Maar als je goede medische begeleiding krijgt dan zou ik die adviezen gewoon opvolgen.Judy zei:Oei oei, jullie gooien mij al over de grens van verslaafd terwijl ik dit nog maar 7 dagen zo doe op de manier dat ik beschreef. Ik word begeleid door een centrum voor geestelijke gezondheid en woensdag as gaat een psychiater mijn medicatie aanpassen. Mijn huisarts heeft deze voorgeschreven om me tijdelijk vooruit te helpen. Ik wist niet dat deze dosis hoog was.
Gisteren heb ik gehoord dat ik waarschijnlijk een boarderliner ben. Ben nog op zoek naar wat nu goed is voor mij. En xanax helpt me nu blijkbaar heel goed voor mijn angsten en onrust.
• Druppels voor oraal gebruik: fles met 20 ml kleurloze oplossing. 10 druppels komen overeen met 0,25 mg alprazolam.autysd zei:dan is alles beter , je neemt maar 3ml alprazolam per dag, nog veel voor een starter, maar ok![]()
Ik neem 12 DRUPPELS per dag , dat is nog geen 0,30 MgJudy zei:• Druppels voor oraal gebruik: fles met 20 ml kleurloze oplossing. 10 druppels komen overeen met 0,25 mg alprazolam.autysd zei:dan is alles beter , je neemt maar 3ml alprazolam per dag, nog veel voor een starter, maar ok![]()
20 druppels komen overeen met 0,5 mg alprazolam.
Jullie maakte mij gewoon effe bang, ik wil niet nog extra verslaafd zijn aan iets. Pautysd zei:Judy, je hebt gelijk!
dan ben je helemaal safe hoor![]()
Ik was er effe niet goed van ,.... van wat ik las.Judy zei:Jullie maakte mij gewoon effe bang, ik wil niet nog extra verslaafd zijn aan iets. Pautysd zei:Judy, je hebt gelijk!
dan ben je helemaal safe hoor![]()
het was een groot misverstand, sinds je eerst een flesje van 0.75ml noemdeJudy zei:Ik was er effe niet goed van ,.... van wat ik las.Judy zei:Jullie maakte mij gewoon effe bang, ik wil niet nog extra verslaafd zijn aan iets. Pautysd zei:Judy, je hebt gelijk!
dan ben je helemaal safe hoor![]()
Ik heb met mijn nieuwe diagnose nog een weg te gaan. En als het nodig is hoop ik op jullie nog te kunnen rekenen.
Judy zei:Ja maar en zowieso angstig.Albedo zei:Rijd je ook auto, brommer, o.i.d.?
Je mach met xanax gwn rijden zolang je geen last hebt van de bijwerkingen.Albedo zei:Judy zei:Ja maar en zowieso angstig.Albedo zei:Rijd je ook auto, brommer, o.i.d.?
http://www.rijveiligmetmedicijnen.nl/medicijnen/detail/xanax
De apotheker is verplicht dit ook te vermelden. Heb je alternatieven, zoals ov, fiets of met iemand meerijden?
Benzoboss zei:Je mach met xanax gwn rijden zolang je geen last hebt van de bijwerkingen.
Deze woensdag zie ik zowieso de psychiater . En hoop op volledige optimale aanpassing van medicatie. Ik geef toe dat de Xanax mij nu echt wel helpt. En wil geen andere medicatie. Sedert 8 dagen voel ik uiteindelijk rust.Albedo zei:Benzoboss zei:Je mach met xanax gwn rijden zolang je geen last hebt van de bijwerkingen.
Ook bij geen bijwerkingen mag je er niet mee autorijden of minstens 72 uur na inname niet! Druk op de link onder de site die ik hiervoor gaf en kijk in het schema bij "Kan ik met dit medicijn autorijden, alcohol drinken en alles eten of drinken?"
Mor toch,...... niet met de auto rijden is er echt wel over. Ik voel met mijn lage dosis Xanas enkel rust.Dunnetjess33 zei:Ga dan maar wel met de bus of de fiets alsjeblieft. Succes bij de psychiater, ik hoop dat die jou kan helpen.![]()
Judy zei:Mor toch,...... niet met de auto rijden is er echt wel over. .
Judy zei:Ik geef wel eerlijk toe,..... dat ik gisteren mijn dosis tot 3 x toe heb verhoogd om rustig te kunnen slapen na een discussie met mijn moeder. Boarderline is voor haar taboe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."