Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsaanstaande zaterdag feesje xtc/misselijk.?

aanstaande zaterdag feesje xtc/misselijk.?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou een derde nemen, dan nog een kwart als redose en dan niet meer.
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaal,

ik heb zaterdag een techno feesje.
nu ben ik van plan om xtc te gebruiken
nu pak ik altijd kwartjes,
ik word na een tijdje altijd misselijk en grote kans om overtegeven..
weet iemand om die kans te verminderen?

laast gebruikt 2 maanden terug,
laat ook altijd testen. ( rond de 210 )
maximaal 1 pil.
eet goed vooraf

wil echt is een genieten zonder te kotsen
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad goed eten vooraf, maar de XTC niet op een volle maag innemen. Als je nou veel last hebt van misselijkheid, kun je eens proberen minstens 4 uur voordat je van plan bent de XTC te nemen goed te eten en daarna niet meer. Er zijn echter ook mensen die beweren minder last van misselijkheid te hebben wanneer ze juist een (lichte) maaginhoud hebben. Anders, verse gember ofzo? Wil weleens helpen tegen misselijkheid.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan ook bij jou horen. Dat wil zeggen dat je altijd misselijk wordt bij inslag bijvoorbeeld, dat alleen maar wegkrijgt door over te geven. Het maakt dan niet uit of je wel of niet van te voren eet, het is de reactie van je lichaam of de stof. Anderen moeten een grote boodschap doen bij inslag, jij wordt misselijk.

Ik heb dat zelf ook, soort van niet op 1 lijn van lichaam en mentaal en dan floep komt het eraan. Daarna voel ik me altijd een heel stuk beter en ga er ook lekker in...

Je zou eens tussendoor wat kunnen eten, zoals wat fruit, een dextro, een cup-a-soup, zoiets Mss neemt dat de misselijkheid weg omdat je maag “leeg” is.. Ik heb ook ergens iets gelezen over extra magnesium nemen maar weet niet of dat dat waar is... ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kots bijna altijd
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wordt ook altijd even naar.
Ik eet vaak even wat suikers. Heb dan ook altijd dextro bij me. Dat helpt me wel.
Ook ga ik rustig zitten. Maar niet blijven zitten. Vaak helpt het ook om gewoon wat anders te gaan doen. Stukje wandelen ofzo
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedoel je 4-fmp?
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#8
en als ik misselijk word is het meestal bij het 3e of 4e stukje,
of de uitwerking, moet dus wel kotsen maar er komt niks uit.
zal morgen eens proberen om 1/3 pil om de 2 uur te nemen en kijken hoe dat valt :)
en 2 uur van te voren even wat eten.
is het misschien verstandig om een maagbeschermer te nemen?

(ik weeg 62 )
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wil je niet ontmoedigen maar kotsen hoort er bij sommigen wel bij hoor. Is persoonsgebonden.

Uurtje of 4 vooraf niet te vettig eten en dan nog weinig eten. Ook niet teveel gaan drinken bij inname anders komt dat ook snel terug.

Gember kan ook wel helpen tegen misselijkheid.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoeveel weeg je? Ik vind een kwartje van 210=52.5mg als Startdosis wel laag tenzij je 50kg weegt. Zou eens een derde proberen ofzo (afwegen). Dan komt ie wss wat harder binnen maar ben je sneller door dat upcoming gevoel heen of heb je dat zelf helemaal niet.
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#11
leuk feesje gehad gisteren!

1 fmp
1,5xtc
vooraf een halve maagbeschermer
totaal niet misselijk!
echt top!
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat voor maagbeschermer heb je genomen?
Klinkt wel goed :)
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#13
ranitidine sandoz 150mg
ja echt perfect!
totaal geen last gehad!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is 1 fmp?
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#15
google het :)
ik vind het persoonlijk veel beter dan x
voor lekker om mee te beginnen :)
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja haha :)
my bad..
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Persoonlijk vind ik eerst 4 fmp en dan nog 1,5 XTC pil (=geheid overdosering) wel veel voor 1 keer. Zeker door de combinatie verhoogd risico. Zou dat niet iedere keer doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."