#1
Er zijn ook meer dan genoeg mensen die denken te weten wat goed voor hun is.
Ik heb wel eens hartkrampen gehad met zware steken en overhitting. Het is echt een gevaarlijk middel. Vooral omdat je best veel kan nemen en dan opeens uren later komt de ellende opzetten, terwijl je zo lekker ging en maar door bleef pakken.2e maal dat ik xtc heb gebruikt heb ik oververhitting gehad, voornamelijk door te veel alcohol + wiet eerder op de avond.
Het is echt een gevaarlijk middel. Vooral omdat je best veel kan nemen en dan opeens uren later komt de ellende opzetten, terwijl je zo lekker ging en maar door bleef pakken.
Ook werkt niet alle drugs op iedereen hetzelfde. Heb nog wel eens xtc genomen zonder overmatig alcoholgebruik en ook dan had ik last van mijn lichaamstemperatuur, maar was het wel onder controle te houden. Voor mij dan ook geen xtc meer op een binnenfeest.
Bij 4-fa heb ik hier dan weer totaal geen last van en voelt het eerder wat koud aan (is dan ook meer amfetamine achtig), daarom is dit mijn drug of choice.
Ja, heb dat allemaal al gelezen en het schrikte mij wel af maar het is vooral bangmakerij. Ook heb ik de indruk dat als het fout gaat op 4-fa, het meestal bij vrouwen is of bij het nemen van belachelijk hoge doses. Ik heb zowat alles gelezen wat er over te vinden valt op het internet. Ken jij iemand die er een hersenbloeding van heeft gekregen? Volgens mij was het voornaamste probleem dat minderjarigen dit middel ook online konden bestellen en meerdere pillen op een dag gebruikten; dan zou het wel eens mis kunnen aan. Ik neem 1 goede dosis.Ben je wel bewust van de waarschijnlijk grotere risico's van 4-fa dan mdma? Met name risico op hersenbloeding
![]()
4-FA (4-FMP): risico's voor de gebruiker | drugsinfoteam.nl
Ontdek de potentiële risico's van 4-FA, inclusief gezondheidseffecten en mogelijke gevaren. Leer over veiligheidsmaatregelen voor gebruik van 4-FA.www.drugsinfoteam.nl
Ja, heb dat allemaal al gelezen en het schrikte mij wel af maar het is vooral bangmakerij. Ook heb ik de indruk dat als het fout gaat op 4-fa, het meestal bij vrouwen is of bij het nemen van belachelijk hoge doses. Ik heb zowat alles gelezen wat er over te vinden valt op het internet.
Ken jij iemand die er een hersenbloeding van heeft gekregen? Volgens mij was het voornaamste probleem dat minderjarigen dit middel ook online konden bestellen en meerdere pillen op een dag gebruikten; dan zou het wel eens mis kunnen aan. Ik neem 1 goede dosis.
Het voelt voor mij persoonlijk niet als een aanslag op mijn lichaam i.t.t. speed / mdma; ook de volgende dag heb ik nergens last van.
Ik probeer wel gezond te eten en tijdens gebruik ook nog iets te eten en neem voedingssupplementen.
Ik ben in 2016 bijna dood gegaan na 4fmp......... werd doodziek problemen bloeddruk en sliep iets van 3 maanden 18 uur per dag en kon alleen maar in bed liggen. Die hell die je dan door gaat want je kunt weinig nog.Ben je wel bewust van de waarschijnlijk grotere risico's van 4-fa dan mdma? Met name risico op hersenbloeding
Het is wel een beetje te kort door de bocht om alle RC's over 1 kam te scheren. Dit had ook met een bekendere drug zoals mdma kunnen gebeuren.Ik ben in 2016 bijna dood gegaan na 4fmp......... werd doodziek problemen bloeddruk en sliep iets van 3 maanden 18 uur per dag en kon alleen maar in bed liggen. Die hell die je dan door gaat want je kunt weinig nog.
Ik had veel op maar voelde me goed tot ik mij opeens niet meer goed voelde.....
Die research drugs zijn echt het gevaarlijkst, wat een tering bende
Net zoals ik eerder zei;ik heb van +/- 120 mg mdma + alcohol en wiet oververhitting gehad(staat hier ook een bad tripreport van), het zweet stroomde met liters van mijn hoofd, ik heb toen de ergste hoofdpijn ooit gevoeld; het voelde echt alsof ik met een hamer op mijn hoofd werd geslagen.Het is wel een beetje te kort door de bocht om alle RC's over 1 kam te scheren. Dit had ook met een bekendere drug zoals mdma kunnen gebeuren.
Hoeveel had je op? Ik neem altijd 180 mg (bruto). Ik geloof wel eens dat je over je 'veilige' dosis gaat het gevaarlijk kan worden met 4-fa.Ik ben in 2016 bijna dood gegaan na 4fmp......... werd doodziek problemen bloeddruk en sliep iets van 3 maanden 18 uur per dag en kon alleen maar in bed liggen. Die hell die je dan door gaat want je kunt weinig nog.
Ik had veel op maar voelde me goed tot ik mij opeens niet meer goed voelde.....
Die research drugs zijn echt het gevaarlijkst, wat een tering bende
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."