#1
Je wil niet nuchter blijven? Waar vlucht je voor? Gebruiken om je beter te voelen is een recept voor verslaving. Je bent nog zo jong. Wat is er met je? Je mag me ook een pb doen.
Klinkt alsof je dosis gewoon te hoog was. Dan krijg je idd blackouts. Heb het zelf 1x meegemaakt op een feest... ik was aan dansen en was leuk naar mensen aan het kijken. Ineens waren er allemaal andere mensen en was ik helemaal in de war wat er nou gebeurde en hoe lang mijn black out duurde.Dit is al 1.5 maand geleden maar ik dacht er net aan terug.
Ik had samen met vrienden snachts mdma kristallen genomen. Het was de eerste keer dat ik kristallen nam maar ik heb wel vaker xtc pillen genomen. Ik heb ook veel te snel bijgenomen (zo'n 30min na inname van de 1e kristal? Zou ook langer of korter kunnen zijn). De effecten waren raar. Ik voelde me heel vaag. Veel vager dan alle andere keren toen ik xtc nam. Ik had niet echt door dat we van de ene plek naar de andere gingen, dus ik kwam de hele tijd achter dat ik ineens op een andere plek stond terwijl ik net nog ergens anders was. We hadden ook gesprekken die heel belangrijk aanvoelden, maar dan vergat ik of iemand anders ineens helemaal waarover we aan het praten waren. Dat gesprek was gewoon weg en kwam niet meer terug. Dit gebeurde meerdere keren. Ik heb dit nooit met xtc gehad. De mdma is niet getest (dom, weet ik).
Mijn vraag is eigenlijk of dit normaal is. Heb ik het heftiger ervaren omdat ik te snel bij nam? Is het misschien versneden met iets raars (slechte kwaliteit)? Ik weet dat jullie dit niet zeker kunnen weten, maar wat denken jullie? Ik ga voortaan zeker m'n xtc of mdma testen.
Denk dat we weer eens met een troll te maken hebben. Elke keer als het over de leeftijd van OP gaat komt er geen reactie meer.
Ik vraag me gewoon af of je wel beseft waar je mee bezig bent. Je hersenen zijn volop in ontwikkeling en je gebruikt mdma, één van de meest neurotoxische stofjes die je recreatief kunt gebruiken. Hier ga je later spijt van krijgen.Wat wil je dat ik zeg? Ik weet dat ik jong ben begonnen. Als ik er op reageer komt er weer een hele discussie over mijn leeftijd en daar heb ik geen zin in.
Ik vraag me gewoon af of je wel beseft waar je mee bezig bent. Je hersenen zijn volop in ontwikkeling en je gebruikt mdma, één van de meest neurotoxische stofjes die je recreatief kunt gebruiken. Hier ga je later spijt van krijgen.
Je wil niet nuchter blijven? Waar vlucht je voor? Gebruiken om je beter te voelen is een recept voor verslaving. Je bent nog zo jong. Wat is er met je? Je mag me ook een pb doen.
Ik bedoel het niet verkeerd maar zo'n uitspraak laat zien dat je nog te jong en onwetend bent om harddrugs te gebruiken. Pak je problemen aan ipv de symptomen.Ja, dat weet ik. Maar ik wil echt niet de hele tijd nuchter blijven of alleen wiet roken. Ik denk dat het beter voor me is dat ik drugs gebruik (mentaal dan). Ookal is het schadelijk voor m'n hersenen.
Praat je met een psycholoog/psychiater? Want wat het ook mag zijn waar je mee zit, het lijkt me sowieso belangrijk voor je om hulp te krijgen van een deskundige i.p.v. dat je jezelf denkt te genezen door je vol te stoppen met drugs.Ja, dat weet ik. Maar ik wil echt niet de hele tijd nuchter blijven of alleen wiet roken. Ik denk dat het beter voor me is dat ik drugs gebruik (mentaal dan). Ookal is het schadelijk voor m'n hersenen.
De enige voorlichting die iemand van 14 moet krijgen hier is dat diegene geen mdma neemt tot iig 17/18. Verder was al door iemand anders verklaard waar het wss aan lag. Ik kom misschien wat bot over maar dat noem ik tough love. Want ik heb het beste voor met @lise en hoop dat ze uit haar problemen komt want op je 14e mdma gebruiken omdat je je niet nuchter wil voelen is uiterst problematisch. Van dit soort acties ga je later namelijk spijt krijgen. Blijkbaar is het nodig om toch de leraar uit te hangen want anders was ze geen mdma gebruikt.Dit wel eens eerder aangekaart..
Gelijk weer eentje die de les wil lezen..
Ja daar heeft deze persoon wat aan.
Ook precies de reactie dat ze daar dus geen zin in heeft....
Sommige mensen snappen het echt niet hé!
Geef eerst een beetje voorlichting met daarna dat het gebruik op jonge leeftijd consequenties met zich meedraagt.
Wie is hier de volwassenen?
Heb je geen idee hoe je dat moet benaderen?
Zeg dan gewoon niks!
Beter dat iemand die jong is zich welkom voelt op dit forum en toch al drugs gebruikt dan meteen de beterweter gaat uithangen en leraar gaat spelen.
Iam done!
Ja, die heb ik gelezen.@lise heb je de handleiding xtc/mdma al gelezen?
Dat is denk ik echt de leeftijd en gebrek aan kennis.Zij kiest ervoor om daar niks mee te doen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Hopelijk komt ze tot inkeer na zich ingelezen te hebben. Angststoornissen, depressie en concentratieproblemen zijn geen pretje.Tot die tijd vind ik dat ze hier terecht moet kunnen voor informatie.
In alleen wiet valt er al meer dan genoeg te experimenteren.Ja, dat weet ik. Maar ik wil echt niet de hele tijd nuchter blijven of alleen wiet roken. Ik denk dat het beter voor me is dat ik drugs gebruik (mentaal dan). Ookal is het schadelijk voor m'n hersenen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."