Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare mdma (?) ervaring

Rare mdma (?) ervaring

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom gebruik je überhaupt mdma, je bent 14.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is al 1.5 maand geleden maar ik dacht er net aan terug.
Ik had samen met vrienden snachts mdma kristallen genomen. Het was de eerste keer dat ik kristallen nam maar ik heb wel vaker xtc pillen genomen. Ik heb ook veel te snel bijgenomen (zo'n 30min na inname van de 1e kristal? Zou ook langer of korter kunnen zijn). De effecten waren raar. Ik voelde me heel vaag. Veel vager dan alle andere keren toen ik xtc nam. Ik had niet echt door dat we van de ene plek naar de andere gingen, dus ik kwam de hele tijd achter dat ik ineens op een andere plek stond terwijl ik net nog ergens anders was. We hadden ook gesprekken die heel belangrijk aanvoelden, maar dan vergat ik of iemand anders ineens helemaal waarover we aan het praten waren. Dat gesprek was gewoon weg en kwam niet meer terug. Dit gebeurde meerdere keren. Ik heb dit nooit met xtc gehad. De mdma is niet getest (dom, weet ik).
Mijn vraag is eigenlijk of dit normaal is. Heb ik het heftiger ervaren omdat ik te snel bij nam? Is het misschien versneden met iets raars (slechte kwaliteit)? Ik weet dat jullie dit niet zeker kunnen weten, maar wat denken jullie? Ik ga voortaan zeker m'n xtc of mdma testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."