#1
Dat is denk ik echt de leeftijd en gebrek aan kennis.Zij kiest ervoor om daar niks mee te doen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Hopelijk komt ze tot inkeer na zich ingelezen te hebben. Angststoornissen, depressie en concentratieproblemen zijn geen pretje.Tot die tijd vind ik dat ze hier terecht moet kunnen voor informatie.