Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorezepam waarschuwing

Lorezepam waarschuwing

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
lotske1984- zei:
heb mijn rijbewijs nog..geen politie bijgeweest...
Klik om te vergroten...

Jammer....
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Drink nooit alcohol samen met lorezepam..want ik heb gistere mijn auto pertotal gereden..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
lotske1984- zei:
Drink nooit alcohol samen met lorezepam..want ik heb gistere mijn auto pertotal gereden..
Klik om te vergroten...

Lotske, nu ga ik toch echt even goed streng zijn tegen je! Je weet ik behandel je normaal gesproken aardig en altijd met respect maar nu even niet. Het is hier al heel vaak besproken, ook met jou, autorijden met een benzo in je mik kun je niet maken. Gooi der nog wat alcohol bij en je bent helemaal fout bezig. Neem de bus of de fiets. Dat je jezelf naar de filistijnen rijdt boeit me niet maar er zijn ook anderen op de weg. Die breng jij nu moedwillig in gevaar. Wat als je iemand hd dood gereden? En ja dat gebeurd vaker, en allemaal denken ze van te voren: dat gebeurd mij niet. Nou wel dus.
Mooi van je auto, sorry hoor, ik meen het ook nog. Leer je er misschien van. Ik hoop dat je niet iemand anders hebt aangereden of belast met je onverantwoordelijke gedrag. Nu ben je vast niet verzekerd voor schade, dus kost je een hele hoop geld, rijbewijs misschien kwijt voorlopig. (Al is dat laatste in jou geval misschien wel goed). Denk na Lotske, ik hoop echt dat dit je laat nadenken en je de auto etc echt helemaal laat staan tot je uit je benzo afkick kliniek komt. :pensive: Ik vind dit het bijna moord met voorbedachte rade.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet wel echt eerlijk zeggen dat je na deze actie toch echt wel bent gedaald in mijn waardering. Heel sterk gedaald. Of dat ooit nog veranderd weet ik niet.
. Lotske Lotske, dit valt me echt zo vies tegen van je!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Zo verlies je respect van mensen en verlies je ook vrienden. Nou had je die al niet veel...
Klik om te vergroten...
Vind je het nou echt nodig om haar zo persoonlijk na te trappen...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iedereen maakt fouten, maar dit soort fouten mogen niet gemaakt worden en hoeven ook helemaal niet gemaakt te worden. Dit is niet iets wat je overkomt, maar een keuze die jij zelf maakt. Voor de rechter en voor de nabestaanden gaat dat straks geen geldige verklaring zijn hoor, 'iedereen maakt fouten in zijn leven', als er echt iets zou gebeuren.

Ik reageer misschien ook wat te heftig, sorry daarvoor, maar ik kan me hier echt heel boos over maken. Ik hoop dat je hier van geleerd hebt in ieder geval, doe dit gewoon niet.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb me ook wel flink in moeten houden niet helemaal los te gaan op dit topic, maar uiteindelijk niet gedaan.

Wat was uberhaupt de reden om dit topic te openen? Dat is toch wel regel nummer 1 lijkt me, NIET ONDER INVLOED RIJDEN. Dit is niet een kwestie van een foutje of ongelukje, dit is gewoon fucking stupid, sorry hoor.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het enigste onverantwoordelijke hier aan is dat ze andere in gevaar brengt wat gewoon niet kan. Voor de rest als jij iemand aanspoort een keertje drugs te gebruiken kan het ook zijn ondergang betekenen.

Voor de rest; onverantwoordelijk gedrag, zichzelf in gevaar brengen, wet overtreden. Doen we dat allemaal niet?

Nogmaals, andere in gevaar brengen is not done maar denk dat een groot aantal hier wel ergere dingen heeft meegemaakt / gehoord (+400 mg mdma, drug combi's die not done zijn, overdosering, verslaving, alcohol combineren met welke drug dan ook). Allemaal ook "not done".

Lotske, domme actie. Het gaat erom dat geen buitenstaander hier in is betrokken. Je had je rijbewijs hier moeten verliezen maar je hebt geluk gehad.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hiermee bedoel ik dat je iemand moeilijk kan bekritiseren als je zelf ook enorm domme fouten maakt. Verslaving, overdosering, doodsgevaarlijk combi's waar men niet bij stil staat of niet boeit (ja ook ik neem combi's die eigenlijk not done zijn).

Iedereen die drugs gebruikt (de psychedelica even niet meereken) is dom bezig. De meerderheid van de mensheid denkt dat je de grootste loser ooit bent. Sommige weten wel beter.

Voor de rest nogmaals; enorm domme actie van lotske. Moet ze geen tweede keer doen.

Edit: het had natuurlijk nooit mogen gebeuren :wink:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yaizer zei:
Hiermee bedoel ik dat je iemand moeilijk kan bekritiseren als je zelf ook enorm domme fouten maakt. Verslaving, overdosering, doodsgevaarlijk combi's waar men niet bij stil staat
Klik om te vergroten...

Vroeger toen ik ongeveer 17/18 jaar oud was heb ik meerdere malen geld gejat van mijn ouders om drugs te kopen. Ik hoef hier geen lange teksten neer te zetten om duidelijk te maken dat dit ontzettend vies en achterbaks gedrag is. Maar betekent dit dat ik nooit meer diefstal mag beoordelen?

Tuurlijk, als iemand anders geld jat van zijn zijn ouders heeft mijn mening niet zoveel waarde meer, aangezien ik exact hetzelfde heb gedaan. Maar in situaties waar dit totaal irrelevant is, zoals de situatie van Lotske, hebben de fouten uit mijn leven toch weinig invloed op het oordeel dat ik heb?

Laat ik het zo stellen: kijk eerst naar jezelf als persoon en de fouten die je hebt gemaakt, en gebruik dit als rode draad voor het oordeel wat je velt. Dat lijkt mij een goede richtlijn.

Maar goed, volgens mij bedoelde je dat ook zo ongeveer en dwaal ik af.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yaizer zei:
Hiermee bedoel ik dat je iemand moeilijk kan bekritiseren als je zelf ook enorm domme fouten maakt. Verslaving, overdosering, doodsgevaarlijk combi's waar men niet bij stil staat of niet boeit (ja ook ik neem combi's die eigenlijk not done zijn).
Klik om te vergroten...

Ik zou hier eigenlijk niet meer reageren maar op dit wil ik dat toch wel even doen. Jezelf in gevaar brengen is natuurlijk heel iets anders dan anderen in gevaar brengen. Ik vind dat je 400mg mdma nemen of een verslaving krijgen niet echt te vergelijken met moedwillig het risico nemen een ANDER iets aan te doen.
Als ik 400 mg mdma, of van mijn part een gram mdma in me mik gooi kan alleen ik er dood aan gaan of gehandicapt blijven of iets. Als ik daarna ook nog achter het stuur zou kruipen neem ik bewust het risico om een ANDER dood te maken of gehandicapt te rijden. Dat is nogal een wezenlijk verschil. Snap je wat ik bedoel?
A
AlbatrossLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een betere titel zou zijn geweest:

Rijd niet onder invloed.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
lotske1984- zei:
Ik heb op een muurtje gereden..dus geen auto’s of mensen bij betrokken al maar goed..heb sjans gehad..heb mijn rijbewijs nog..geen politie bijgeweest..idd ik had beter het open baar vervoer genome..
Klik om te vergroten...

Dat kan wel zo zijn, maar alleen voor het feit dat het in je hoofd op komt om met benzo's én alcohol in je mik in je auto de straat op te gaan, zou je van mij al in de gevangenis mogen belanden. Heb je überhaupt wel een idee aan wat voor gevaren je andere mensen blootstelt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
Drink nooit alcohol samen met lorezepam..want ik heb gistere mijn auto pertotal gereden..
Klik om te vergroten...
Tja dat is nogal een open deur he... Hoop dat je in de toekomst zelf aan dit incident terug denkt als je bijna weer onder invloed in de auto zou stappen.

Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen in ieder geval.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Vind je het nou echt nodig om haar zo persoonlijk na te trappen...
Klik om te vergroten...
Daar heb je gelijk in en al aangepast. Flauw van mij maar ik kan mij echt heel erg opwinden over dit soort dingen. Heel erg. Ik houdt mij echt nog in hoor.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Daar heb je gelijk in en al aangepast. Flauw van mij maar ik kan mij echt heel erg opwinden over dit soort dingen. Heel erg. Ik houdt mij echt nog in hoor.
Klik om te vergroten...
Sorry hoor iedereen maakt foute in zijn leven..en wil gewoon de mense waarschuwen want hier zulle er nog wel zijn die auto rijden en benzo’s nemen..
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben het met je eens Yaizer, en wil ook niet de discussie laten exploderen. Één klein puntje waar ik op wil reageren is het volgende:

Yaizer zei:
Nogmaals, andere in gevaar brengen is not done maar denk dat een groot aantal hier wel ergere dingen heeft meegemaakt / gehoord (+400 mg mdma, drug combi's die not done zijn, overdosering, verslaving, alcohol combineren met welke drug dan ook). Allemaal ook "not done".
Klik om te vergroten...

Dat is natuurlijk geen argument. Er is altijd wel iemand die iets ergers doet. Is dat een reden om het niet over de fout van lotske te hebben?

En aan Lotske, het is nog steeds een domme fout en ik ben me net als anderen aan het opwinden hierover, maar volgens mij is het voor jou nu wel duidelijk wat een risico's het met zich meebrengt. Ik stel voor dat we deze persoon alleen niet gaan natrappen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
Sorry hoor iedereen maakt foute in zijn leven..en wil gewoon de mense waarschuwen want hier zulle er nog wel zijn die auto rijden en benzo’s nemen..
Klik om te vergroten...
Een foutje maken kan iedereen gebeuren dat is zeker waar. Maar je wist het al dat het niet goed is, zelfs zonder alcohol al. Het is je vaak verteld en je hebt het ook al vaker gezegd dat je t moeilijk vind niet te rijden met iets op. Dus je wist het en toch doen, ja dat is geen foutje meer he... Dat is met voorbedachte rade.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zeg wel niks meer op dit topic, ik windt mij er veel en veel te veel over op merk ik. Lees de reactie van Roze Olifant nog eens hierboven. Dat zegt ook al genoeg. Ik hoop echt van harte dat je dit nooit meer doet! Nooit meer...
s
souldeepLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe dan ook, de een kan veel meer hebbben dan de ander en ook andere dingen tolereren dan de ander.,
onder welke invloed dan ook is voor mij ONVERANTWOORD RIJDEN
en ik snap dat sommige mensen denken jammer dat je niet je rijbewijs kwijt bent, vooral als er mensen in gevaar gebracht zijn door je, wwas het een waarschuwing? denk dat het een overbodige waarschuwing is om het neer te zetten, gezien dat lorazepam al de ergste vd pammen is en daarnaast al gewaarschuwd word dat je op bed moet zitten als je themazepam gebruikt want dan zou je gelijk ronddraaien nou dat ligt ook aan de hoeveelheid troep die je gewend bent om i nje lijf te hebben,
Door mijn jarenlange chronische pijnmedicatie was op de hersenfilm te zien dat ik medicatie slik en plak. maar halen ze mij in principe ook niet van de weg, ik loop ook gewoon rond ook met enorm veel pillen achter me kiezen kan ik nog gewoon rondlopen... en een ander ligt al plat met een tramadolletje...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."