#1
Hoi iedereen,
Ik heb mij altijd braaf aan de 2 maanden regel van xtc gehouden. Dit al zo een keer of 15. Maar ik vraag me af of dit daadwerkelijk zo streng is als altijd wordt gezegd. Kan er een uitzondering van een maandje gemaakt worden? Vrienden van mij doen het een stuk vaker dan mij en zeggen het nog altijd even leuk te vinden, maar dit kan ik me niet echt voorstellen.
Ik heb mij altijd braaf aan de 2 maanden regel van xtc gehouden. Dit al zo een keer of 15. Maar ik vraag me af of dit daadwerkelijk zo streng is als altijd wordt gezegd. Kan er een uitzondering van een maandje gemaakt worden? Vrienden van mij doen het een stuk vaker dan mij en zeggen het nog altijd even leuk te vinden, maar dit kan ik me niet echt voorstellen.