Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik heb mij altijd braaf aan de 2 maanden regel van xtc gehouden. Dit al zo een keer of 15. Maar ik vraag me af of dit daadwerkelijk zo streng is als altijd wordt gezegd. Kan er een uitzondering van een maandje gemaakt worden? Vrienden van mij doen het een stuk vaker dan mij en zeggen het nog altijd even leuk te vinden, maar dit kan ik me niet echt voorstellen."
"Thanks voor de reacties iedereen. Ik heb besloten om de "uitzondering" zo klein mogelijk te houden door gewoon te drinken en wat likjes M erbij."
"Hallo iedereen, Ik zal even in et kort de situatie uitleggen waar mijn vraag op uitkomt. Ik wordt 19 binnenkort en wil een huisfeest gaan geven. Dit heb ik een aantal maal eerder gedaan en veel van deze pogingen zijn niet heel zuiver verlopen. Ik heb gewoon best schijt om maar te zeggen dus zet het huis vaak wel op z'n kop. Ik ben een beetje klaar met die problemen achteraf dus wil nu een feestje waar ik nuchter genoeg ben om orde te houden, maar ook foktop genoeg om een leuke avond te hebben zegmaar. Mijn vraag is welke drugs hier het best geschikt voor is. Drank vind ik eigenlijk alleen echt leuk als ik mezelf helemaal weg drink (wat dus niet de bedoeling van dit feest is). Xtc heb ik genoeg gedaan in m'n leven dat je best wel de bijwerkingen begint te zien (niet handig want dezelfde avond komen mijn ouders terug dus met zwarte gat pupillen ook niet verstandig). Kan opzich m'n status van welzijn wel goed verbergen heb meerdere keren strak voor ze gestaan zonder dat ze wat zagen maar liever niet. Weet iemand een goede huisfeestdrug? Ben sws geen voorstander van speed. 4fma kan maar dat duurt heel lang en ik ga rond die tijd naar een festival en wil m'n serotonine een beetje op orde houden. Zat zelf te denken aan ket of 2cb met een beetje drank. Zou dit een goed idee zijn?"
"Hallo iedereen, Ik wordt volgende week twintig en dat moet natuurlik gevierd worden. Ik woon in een groot antikraakpand en wil met een stuk of 10 gasten hier flink gaan zuipen en coke snuiven. Nu heb ik wat ideetjes nodig voor leuke dingen om te kunnen doen. Ter inspiratie: iedereen geblinddoekt free for all kussen gevecht. Dit staat iig op de planning en nu zoek ik eigenlijk naar meer van dit soort vage activiteiten. Ik hoop dat jullie wat ideetjes op me kunnen gooien zodat de avond ondanks corona toch ff spectaculair wordt."
"Hallo iedereen, Ik ben een dagelijkse blower en doe dit nu al een tijdje. Nu is het zo dat ik over een week mijn praktijk examen voor mijn auto rijbewijs moet doen. Hier ben ik al 2x voor gezakt, wil dit absoluut niet nog een keer laten gebeuren. Ik vraag me dan ook af of het dagelijks blowen invloed heeft op m'n rijgedrag. Ik denk van wel, dus wil dan ook even van te voren stoppen zodat dit m'n examen niet in de weg kan zitten. Maar hoeveel tijd zal nodig zijn hiervoor. Ik lees online overal hoelang THC aantoonbaar blijft, dit interesseert mij niet, maar wel dus hoelang het THC effect nog invloed kan hebben. Iemand die hier wat van af weet?"
"inner_search zei: Thc heeft zeer zeker invloed. Je denkt kalmer te zijn , en ben je mss ook maar je reactie is niet wat het moet zijn , maar dat weet je zelf ook wel. Je blowt toch niet voor je je exame moet doen ? Op wat buis je met je exame? Het rijden zelf , of achterwaarts inparkeren of etc.. Mss zijn je skills echts wel niet zoals het zou moeten , en heb je gewoon echt nog wat oefening nodig. Klik om te vergroten... Hahaha nee niet vlak voor het examen natuurlijk, maar ik vraag me af hoelang de THC effecten in m'n hoofd blijven. Of het na bijvoorbeeld 3 dagen nog invloed kan hebben. En qua rijden is mijn zwakte punt concentratie. Dus even van te voren stoppen lijkt mij wel verstandig."
"Ganggang💯 zei: Heb je ervaring met ketamine of 2-cb? Zo nee, dan zou ik het niet voor de eerste keer op een feest doen. Sowieso drugs gebruiken in het huis van je ouders (terwijl jij verantwoordelijk bent), terwijl ze erna weer terugkomen vind ik al aardig discutabel. Ga gewoon naar een club of een festival, kun je helemaal uit je reet gaan zonder dat je je om je ouder hun spullen of hun reactie hoeft druk te maken. Klik om te vergroten... Dit was mijn eerste post op een forum dus volgens mij reageer ik op reacties door op citaat te drukken. Maar in ieder geval, ik heb 2 keer 2cb gebruikt, maar dit waren echte trip hoeveelheden, niet wat ik van plan zou zijn. Maar kan me wel enigszins voorstellen hoe het in een lichte dosering zou zijn. Met ket heb ik daarentegen geen ervaring (ja 1x maar van die avond is niet veel meer in m'n geheugen over XD)maar als ik dit zou doen dan zou het gevoel dan wel ff van te voren testen zegmaar. En waus zijn + verantwoordelijk hebben gaat me opzich wel goed af. Heb op 2 eerdere van m'n eigen huisfeesten goed strak gestaan en kon de orde hierdoor juist veel beter bewaren dan bij drank. Of is dit echt een ander geval bij ket of 2cb? Bij een grote hoeveelheid uiteraard niet, maar een gewoon gematigde hoeveelheid. En voor ket, als je een niet teveel gebruikt geeft het dan een feestsfeer? Een beetje met babbelen met mensen en kunnen dansen enzo? Of is 2cb hier meer voor geschikt? Coke zou een optie kunnen zijn maar heb daar nog niet echt behoefte naar. Wil dit nog wat uitstellen tot het vanzelf wel op m'n pad komt."
"HierEnDaarEenFuifje zei: Potverdrie allemaal binnen blijven en geen feest geven! Maar even on topic, drugs voor het eerst uittesten op een feestje is altijd riskant. Je weet niet hoe je gaag reageren.. Ook moet je je afvragen of je dit wel wil aangezien je ouders diezelfde avond terugkomen. Wellicht is dit gewoon niet het juiste moment voor drugs? Klik om te vergroten... Ganggang💯 zei: Van 2-cb en keta ga je niet strak staan en zal zeker niet helpen om de orde te bewaren Kan je beter speed of coke nemen. Klik om te vergroten... Oke zit wel wat in ja, denk indd dat ik dan richting de coke of speed ga. Het risico van testen neem ik dan maar, je leeft toch maar 1 keer he. Hahah wees maar gerust over dat binnen blijven, ik ga het pas na mijn examens geven (en de 100 man wordt niet aangetikt dan zou m'n verantwoordelijk helemaal in et niets vallen). Maar vind het fijn om ver te van voren te weten wat ik wanneer gebruiken, zo heb ik nog enigszins iets van orde."
"14. wiet, hasj, tabak, drank 15. lean, xanax 16. xtc, lachgas 17. ketamine 18. LSD, truffels, 2CB"
"Dus als je genoeg vitamine B12 pillen neemt vallen de risico's vrijwel volledig weg? Trouwens het is wel the best big thing. Iedereen mijn omgeving lurkt regelmatig tanks leeg. Dit is bij jongeren (neem aan dat dit bericht niet door een jongere is geschreven)."