#1
Het is met name serotonine. En in mindere mate dus dopamine en ook noradrenaline.Jezus, wat vreet het toch allemaal op! Ik ben blij dat ik eindelijk sterk aan het minderen ben!
Sowieso goed dat je aan het minderen bent.
Maar wederom, ik ben geen expert ofzo. Ik herhaal slechts wat ik gehoord en gelezen heb van slimmere mensen dan ik.